Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

Små silla simmar i stim

Ooo den kollar jag också på mellan mina musik undersökningar

maria1978 skrev 2008-05-18 22:12:07 följande:
    Jag är här en stund iaf...I reklampauserna om jag inte fixar med brödet som jag bakar... Kollar den gammla klasikern Bodygard
  • rullgardinsflikkan

Hello my babes

Här är det totalt kaos.

Alexander ska ha ihjäl oss och jaghar fått anäla honom två gånger men går fortfarande på spik, sover inte. Vågar knappt lämna Albin på dagis. Helgerna kanj ag inte spendera själv eftersom han är hemma då och kan komma upp för att ha ihjäl barnen. Han ska ha ihjäl dom för att komma åt mig.

En tjej på mitt jobb försvann i Torsdags och har inte gett ifrån sig så mycket som ett pip sen dess, nu tror polisen att hon är mördad och söker i sjön 200 meter ifrån mig.

Jag har blivit ovän med en av mina bästa vänner som bor i samma trappuppgång för jag blev ju brutalt dumpad av killen som jag va dunderkär i för nån vecka sen och mådde så jävla förbannat dåligt så jag trodde helt ärligt att jag skulle gå under. Då är det enda hon kan prata om sin nya underbara kille och hur fin han är på alla sätt så det har slutat med att jag har undvikit henne. Och igår så sa hon till mig på msn att du vet ju att jag finns där natt som dag och dag som natt. Då kunde jag inte hålla käften och sa att fan heller att du finns. Så då blev hon grinig. Kul att bo i samma trapp som henne nu då.

nån som har husrum åt mig kidsen och katterna och kan gömma oss tills allt är över eller
    Gråter

• rullgardinsflikkan
    MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Torsdag 22/5
    Donna: Lördag 24/5
    Jane: Lördag 24/5
    Rullis: Onsdag 26/5
    Caly:
    Eli:
    Vickevire: Söndag 25/5
    Vero: Söndag 25/5
    Sol: Söndag 25/5
    Thette: Måndag 26/5
    Tania: Tisdag 27/5

• rullgardinsflikkan

Ja jäklar våra knoddar fyller ju år snart allihop gåd va fort det går...

Jag är helt insnöad på Albin ochhans presenter nu så jag har tyvärr inga förslag alls.
    Jag funderar på att försöka få tag i en cykel med limpsadel till honom...ingen som har en liggande???   

solstraalen skrev 2008-05-27 07:52:15 följande:
    Morrn morrn girls!! Har ni några bra förslag på presenter till Josef?Snart dags för kalas här hemma,så måste komma på vad vi ska köpa til honom.Läragåvagn har vi, leksaker som låter en massa har vi oxå. Likaså läragåbil.
  • rullgardinsflikkan

Tänker på er  

maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
  • rullgardinsflikkan

FLIKKOR

igår gjorde jag en så jäkla rolig grej..

Jag och massa polare åkte dansbandsbåten!!!! Gbg-fredrikshavn
    Helt förbannat va kul det va haha obeskrivligt.

Så det tycker jag att vi ska köra på när allt har lugnat ner sig och alla mår bra att vi tar en trip allihopa (dom som vill) men nån båt åt nåt jäkla håll haha

Jag träffade iaf en Australienare där som körde lastbil ASHET tyckte jag men det tyckte inte mina polare haha

Han ska iaf komma HIT på måndag eller tisdag, får väl se hur jag smiter ur denna knipan..*suck*  

• rullgardinsflikkan

Annelis lista idag:

Packa
    Åka till havet
    Ragga på Magnus
    Åka til Ikea
    Åka hem och softish

• rullgardinsflikkan

Annelis lista idag:

Packa *done*
    Åka till havet *done
    Ragga på Magnus *done as hell*
    Åka till Ikea *done*
    Åka hem och softish *doing*

• rullgardinsflikkan

Gah Australienaren är helt förbannat urfin...

MEN HAN ÄR 38...är det kört nu??  

• rullgardinsflikkan

Gah alltså det är helt sjukt...kan inte tänka på nåt annat.

Och han skulle flytta hit för min skull, ta hand om mig tills jag (eller han först kanske ) dör.

Men han kör förbi Alingsås imorgon så då får vi väl se om det klickar ordentligt hihi  

• rullgardinsflikkan

Jösses nu har jag pratat med killen jag sov hos i fredags (inte Australiensaren) i fyra timmar...
    Shit va fan sysslar jag med!!!

Hur lyckas jag med detta...

VERO HELP ME OUT HÄR

• rullgardinsflikkan

Haha jag vet inte va fan som händer!!!

Shit han är så sjukt fin,,,fast det är ju han också *suck*

Den ena bor i Danmark jobbar som lastbilschafför och är 38 bast..Sean

Den andra bor här i stan har eget företag, unge och är 31 bast...Magnus

Sean är jag stensäker på att han är ett otroligt säkert kort men Magnus bor ju här och har allt jäkligt ordnat för sig..

Suck måste jag välja nu?? Kan jag inte vänta ett tag

Sen är det ju den stackars artonåriga killen från Lerum som är tokkär i mig

MY GOD DO HELP ME

Vos skrev 2008-06-02 06:26:42 följande:
    GodmorgonÄnnu en solig dagHelt plötsligt är det helt okej att vakna klockan sex på morgonen.Anneli: vad händer???Är du på G igenGo girl
  • rullgardinsflikkan

Hmmm jaha....

Jag är lycklig iaf

Tania skrev 2008-06-02 11:26:15 följande:
    usch.. jag blir trött bara av at läsa om alla killar.. urk... tur att man är gift!
  • rullgardinsflikkan

Nä sålänge dom inte inför plygami i Sverige så är det nog kört. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig för en...

Eller ja kanske den dagen jag blir riktigt kär  

Tania skrev 2008-06-02 11:31:31 följande:
    men du har ju ett par år på dig innan du är 30 också... vem vet... du kankse är gift när du når min nuvarande ålder.
  • rullgardinsflikkan

Fast han har ju inte lämnat en familj tidigare utan familjen/tjejen lämnade honom

Tania skrev 2008-06-02 11:33:31 följande:
    Ett till råd eller typ tips...Magnus hade en unge sen tidigare... dvs han har redan lämnat en familj tidigare... vad säger att han inte gör det igen...men jag tänker långsiktigt jag....
  • rullgardinsflikkan

Jag vet inte, dom passade nog inte ihop länge bara så det va nog ett ömsesidigt beslut.

Jadu...jag messade Magnus först.

Jag tror att det kommer lösa sig av sig självt.

Hoppas jag.

Sean skulle nog komma förbi en snabbis ikväll  

Theresa1 skrev 2008-06-02 12:02:59 följande:
    Tania:din kvinnogris Varför tänkte du att det var han sm drog?Föresten nu grisar jag med... Var för drog hon? Vill du ha båda exakt lika mycket rullis? Vem tänker du på först när du vaknar? Jag hade safat o tagit svennen Jag tänker att om man är så satt man kan lämna allt för en kvinna på 2 röda är man lite eldig o oförsiktig... Det verkar romantiskt men de brukar inte vara de bästa Det säger MIN erfarenhet. DIN kan ju säga ngt helt annat haha. Dåda är säkert kalas killar Rullis!
  • rullgardinsflikkan

Fast tänk om det nu någongång skulle skita sig mellan dig och Micke tänk va hemskt om killarna dissade dig för att du har ungar sen innan?

Nä huvva tur som fan att inte alla tänker så...då skulle jag ju få sitta här tills jag dör

Tania skrev 2008-06-02 12:16:59 följande:
    Jag hade nog också satsat på Magnus även fast han har en unge... om det inte fanns nåt annat val....eller.. nä... jag skulle inte välja en kille som har barn i bagaget... fast... det är ju jag.
  • rullgardinsflikkan

hoho hejsan hoppas flickor

Så victor håller fortfarande på jane va duktig han är...
    Albin bara målar på sina väggar det knaset

Molly traskar runt och är aslycklig här så jäkla kul. 2 veckor innan Albin lärde sig gå traskade hon runt

• rullgardinsflikkan

Dom på SE banken tvingade mig att lägga upp ett sparande till en buffert

VA FAN PENGAR SKA RULLA  

• rullgardinsflikkan

Goddimorning

Hoppas allt är bra med er.
    Nu ska jag ut och stranda mig

kram kram   

Svar på tråden Små silla simmar i stim