Små silla simmar i stim
Ooo den kollar jag också på mellan mina musik undersökningar
Ooo den kollar jag också på mellan mina musik undersökningar
Hello my babes
Här är det totalt kaos.
Alexander ska ha ihjäl oss och jaghar fått anäla honom två gånger men går fortfarande på spik, sover inte. Vågar knappt lämna Albin på dagis. Helgerna kanj ag inte spendera själv eftersom han är hemma då och kan komma upp för att ha ihjäl barnen. Han ska ha ihjäl dom för att komma åt mig.
En tjej på mitt jobb försvann i Torsdags och har inte gett ifrån sig så mycket som ett pip sen dess, nu tror polisen att hon är mördad och söker i sjön 200 meter ifrån mig.
Jag har blivit ovän med en av mina bästa vänner som bor i samma trappuppgång för jag blev ju brutalt dumpad av killen som jag va dunderkär i för nån vecka sen och mådde så jävla förbannat dåligt så jag trodde helt ärligt att jag skulle gå under. Då är det enda hon kan prata om sin nya underbara kille och hur fin han är på alla sätt så det har slutat med att jag har undvikit henne. Och igår så sa hon till mig på msn att du vet ju att jag finns där natt som dag och dag som natt. Då kunde jag inte hålla käften och sa att fan heller att du finns. Så då blev hon grinig. Kul att bo i samma trapp som henne nu då.
nån som har husrum åt mig kidsen och katterna och kan gömma oss tills allt är över eller

MARIA`S BEBIS KOMMER: 

Ja jäklar våra knoddar fyller ju år snart allihop gåd va fort det går...
Jag är helt insnöad på Albin ochhans presenter nu så jag har tyvärr inga förslag alls.
Jag funderar på att försöka få tag i en cykel med limpsadel till honom...ingen som har en liggande???
Tänker på er
FLIKKOR
igår gjorde jag en så jäkla rolig grej..
Jag och massa polare åkte dansbandsbåten!!!! Gbg-fredrikshavn
Helt förbannat va kul det va haha obeskrivligt.
Så det tycker jag att vi ska köra på när allt har lugnat ner sig och alla mår bra att vi tar en trip allihopa (dom som vill) men nån båt åt nåt jäkla håll haha
Jag träffade iaf en Australienare där som körde lastbil ASHET tyckte jag men det tyckte inte mina polare haha
Han ska iaf komma HIT på måndag eller tisdag, får väl se hur jag smiter ur denna knipan..*suck*
Annelis lista idag:
Packa
Åka till havet
Ragga på Magnus
Åka til Ikea
Åka hem och softish
Annelis lista idag:
Packa *done*
Åka till havet *done
Ragga på Magnus
*done as hell*
Åka till Ikea *done*
Åka hem och softish *doing*
Gah Australienaren är helt förbannat urfin...
MEN HAN ÄR 38...är det kört nu??
Gah alltså det är helt sjukt...kan inte tänka på nåt annat.
Och han skulle flytta hit för min skull, ta hand om mig tills jag (eller han först kanske
) dör.
Men han kör förbi Alingsås imorgon så då får vi väl se om det klickar ordentligt hihi
Jösses nu har jag pratat med killen jag sov hos i fredags (inte Australiensaren) i fyra timmar...
Shit va fan sysslar jag med!!!
Hur lyckas jag med detta...
VERO HELP ME OUT HÄR
Haha jag vet inte va fan som händer!!!
Shit han är så sjukt fin,,,fast det är ju han också *suck*
Den ena bor i Danmark jobbar som lastbilschafför och är 38 bast..Sean
Den andra bor här i stan har eget företag, unge och är 31 bast...Magnus
Sean är jag stensäker på att han är ett otroligt säkert kort men Magnus bor ju här och har allt jäkligt ordnat för sig..
Suck måste jag välja nu?? Kan jag inte vänta ett tag
Sen är det ju den stackars artonåriga killen från Lerum som är tokkär i mig
MY GOD DO HELP ME
Hmmm jaha....
Jag är lycklig iaf ![]()
Nä sålänge dom inte inför plygami i Sverige så är det nog kört. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig för en...
Eller ja kanske den dagen jag blir riktigt kär
Fast han har ju inte lämnat en familj tidigare utan familjen/tjejen lämnade honom
Jag vet inte, dom passade nog inte ihop länge bara så det va nog ett ömsesidigt beslut.
Jadu...jag messade Magnus först.
Jag tror att det kommer lösa sig av sig självt.
Hoppas jag.
Sean skulle nog komma förbi en snabbis ikväll
Fast tänk om det nu någongång skulle skita sig mellan dig och Micke tänk va hemskt om killarna dissade dig för att du har ungar sen innan?
Nä huvva tur som fan att inte alla tänker så...då skulle jag ju få sitta här tills jag dör
hoho hejsan hoppas flickor
Så victor håller fortfarande på jane va duktig han är...
Albin bara målar på sina väggar det knaset
Molly traskar runt och är aslycklig här så jäkla kul. 2 veckor innan Albin lärde sig gå traskade hon runt
Dom på SE banken tvingade mig att lägga upp ett sparande till en buffert
VA FAN PENGAR SKA RULLA
Goddimorning
Hoppas allt är bra med er.
Nu ska jag ut och stranda mig
kram kram