-
oh yes! sakta men säkert hehe...eller mnja, inte så säkert än heller. men han går!Donna69 skrev 2008-06-02 07:39:46 följande:går han???wiiiieeeeeeeeeee
-
ny kalaskula...tog bilden precis. v.35 (34+3)
Magen har sjunkigt och blivit mindre!!

-
jane: ska ha den 10 juli..får se när den behagar att kika ut!
hoppas iof på att få bli igångsatt lite tidigare men det får vi se sen..
tack maddo!! -
vi har typ sol från morgon till kväll på våran balkong! blir nå sjukt varmt där ute...
-
usch, bebis måste trycka på någonting.
Mår skit illa när jag sitter eller står. ligger ja på ett visst sett mår ja inte ett dugg illa! skit skummt..
funderar på att försöka ta mig en dusch, sen se om pappa ha möjligthet att skjutsa till affären. sen svänga förbi donken eller bk på vägen hem.
annars hade vi kunnat gå upp till affärn, men kan juh som sagt inte gå längre stäckor längre...
men usch va illa ja mår, det är nästan lite läskigt.... -
haha en sommar som singel...har ja inte vart sen ja va 16, träffa jonas i okt..
sen va ja iof singel när ja å jonas separera men d räknas inte.. -
OMG gjorde nyss världens godaste sallad! blev sketa god
Sallad
Gurka
Tomat
Rödlök
Mango
Blandade melon sorter
Valnötter
Grillad kyckling
Blev super gott, sen en dressing till gjord på gräddfil, vitlök, salt, peppar och lite senap! -
hehe här finns inget å klättra på direkt..
han försöker klättra upp på tv-bänken ibland men d går inge vidare hehe..
nu har ja lagt sam, och saga håller på slocknar i soffan..tror ja iaf..
så ska ta min godis påse och slänga mig i sängen och glo på tv där inne!
vart uppe sen kl.5 imorse så jag är värd lite godis
-
Morrn!!
me so happy, me fått sleepa ordentligt...eller förutom min kiss paus kl.4. ungarna vakna kl.7 och lekte å busa fram tills halv 8 sen ville sam komma upp ur sin säng å saga ville ha frukost!!
Nu sitter saga å ritar fyrkanter å trianglar på sin rit matta och sam röjer blad mina tidningar hehe..
nehe äta upp frullen sen göra sig iordning för dagis.. -
men åhhhhhhhhhhhhhhhhh, sluta frestas sådär med shopping å tårta...Tania skrev 2008-06-03 09:56:38 följande:SHOPPING!!!!!!!!!Nu ska jag ner på stan och bränna pengar!!!!!!Fick halva betalningen på soffan som jag sålde 2500 som jag ska handla grejer till semestern för... syrran är ledig idag så vi ska spatsera på stan hela morgonen... hoppas att charlie sover länge och är nöjd i vagnen bara.Ikväll ska jag baka tårta till dagis för i morgon är det Melles sista dag där... lite sorgligt Vi gillar snigeln.I höst blir han en kattunge!HEJ PÅ ETT LÅÅÅÅÅNGT TAG
Vill oxå shoppa, men är fan totalt pank!! jävla räkningar å komma olägligt jämt hehe..