• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-17 08:40:07 följande:
    ha ha!! ja men med tanke på att du inteanvänder napp så har jag nog inge tips..annars får du be nicke klappa dig lite på ryggen om du vaknar... *asg* eller be han sätta lås på kyl och skafferi så du känner att de är ingen vits med uppvaknandet då du inte kommer åt de ialf..
    Kanske skulle börja använda napp då... Shit jag kan vakna vid tre fyra blänket där någonstan och det bara kurrar i hela magen. Skulle kunna äta allt jag äger och har där i kylen. Men jag tvärvägrar äta på natten.... Men jag skulle gärna gärna göra det. Vatten funkar....men lite lite citronsaft i... för att jag ska somna om. *suck* Fan va jag hatar att vara preggo nattetid
  • maria1978

DONNA!!! skulle inte du hålla mig vaken med massa roliga saker...eller var det bara nått jag förväntade mig...??

• madeleine78

jag försäker truga Wille me vatten jag å.. men han bara tvärvägrar... han sätter upp handen för munnen och ylar nått som låter som nänänänä....

• maria1978

*fnissar*
    Kanske ska smaksätta den med Citron Det funkar för mig... eller smaksätta med nå sån där barngrejs från Ica.. bara pytte pytte... vatten är inte alltid så smarrigt....

• solstraalen

Nån av er som vet vad man kan ta för en acta graco med basenhet?
    Ska lägga ut annons på blocket.

Vet att en kompis fick 800 för sitt, hon hade använt de till 2 barn, som vi.
    Fast vi använde bara vårt 5mån per barn.

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-03-17 09:14:08 följande:
    Nån av er som vet vad man kan ta för en acta graco med basenhet?Ska lägga ut annons på blocket.Vet att en kompis fick 800 för sitt, hon hade använt de till 2 barn, som vi. Fast vi använde bara vårt 5mån per barn.
    svårt attsätta utsånna...inte så många som är villiga att köpa sånna beganade eftersom dom kan vara krockade osv...

så jag har noll aning. man får en ny sådan för 1300:- iaf...
  • Donna69

YEEEEY

sessan badar i hon!!!!!!11

Svar på tråden Små silla simmar i stim