• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • solstraalen
    maria1978 skrev 2008-03-17 07:21:24 följande:
    Ja iaf såna dä jobbiga sjukdommar.... Jag kan gärna ta lite vattkoppor när dem är små...Å såna där sjukdommar som är inte allt för långdragna och inte farliga... Men sen tar det stopp!!
    Ja vattkoppor vill ja helst att mina två får snart.

Vet inte vilken ålder som är "bäst"? Vad tror du?

Bara min äldsta som haft de.. inte de två minsta.

Men tror dottern skulle lida av sina nu om hon fick de.. Hon börjar ju bli "stor"
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • Vos

Sol: jag handlar åt dig oxå
    Jag är otroligt kvällstrött och vill bara sova redan kl åtta.
    Men så plingar det till på datan och vips är klockan elva

Nu ska jag ta ett bloss och hämta tidningen sen blir det till att väcka Victor och fixa frukost.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen
    Vos skrev 2008-03-17 07:23:43 följande:
    Sol: jag handlar åt dig oxå Jag är otroligt kvällstrött och vill bara sova redan kl åtta.Men så plingar det till på datan och vips är klockan elva Nu ska jag ta ett bloss och hämta tidningen sen blir det till att väcka Victor och fixa frukost.
    Hehe, ja jag skulle förmodligen kunna sitta å snacka vid datorn oxå tills klockan blir mkt.
    Men jag bara måste "sova" i 9 timmar, annars e jag helt död dagen efter..
    Vaknar ju så många ggr av mig själv bara, sen av  Josef osv osv osv

Men när jag har lärt mig att inte vakna alla dessa ggr av mig själv, då ska ja sitta uppe längre på kvällarna

EN månad kvar tills första besöket hos skrynklaren, angående mina soveribesvär. =)
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • Donna69

NU vakna min prutt!!!

yeeeeeey

nu blir det pussas av!

• maria1978
    solstraalen skrev 2008-03-17 07:23:11 följande:
    Ja vattkoppor vill ja helst att mina två får snart.Vet inte vilken ålder som är "bäst"? Vad tror du?Bara min äldsta som haft de.. inte de två minsta.Men tror dottern skulle lida av sina nu om hon fick de.. Hon börjar ju bli "stor"
    Oj Alexander blev ju smittade av Maddes towa här strax efter jul en rätt bra ålder. Storebrollan hade det på hans ett årsdag. Gissa om det kom folk med sina kids... *skrattar*
    Jag tror ju på det här...ju mindre dem är destå lindrigare får dem. Jag mins mig själv jag var hmmmmm 7 tror jag. Å shit va det klia. Jag har ärr kvar än... Fy bubblan.
    Men här i V-ås iaf (vet inte hur det är i övrigalandet)
    har man inte haft Vattkoppor innan man fyllt 12 kan man få vaxinet mot vattkoppor. Eftersom det kan bli rätt tufft.
  • maria1978
    Donna69 skrev 2008-03-17 07:28:05 följande:
    NU vakna min prutt!!!yeeeeeeynu blir det pussas av!
    Mys pys....mina är på dagis och skolan...snart iaf...Idag fick dem gå dit själv...jag menar zeb är ju för fasiken snart 8 år.
  • mrsbygg

morrn eller nått...
    snöar fr fullt här men d är inget som ligger kvar iaf som tur va..

• Donna69

heyyyyyyyyy ladies!!!!

tack så j-vla mycket jane. Skrikandes
    nu snöar det ju här med....blääää

• madeleine78

men hellegud ser man på.. de snöar nu såg jag när jag vinkla persiennen.. Ledsen
    var är min vår... Gråter

Wille verkar hittat påängen med att sova.. osver numera hela natten...
    i nattvaknade han till vid 00.. men fick nappen oh somna om... och gick upp nu kl 07.
    me happy...
    Tack Jane!! de verkar ju funka här ialf... han har bara trislkats med mig en natt... än så länge...=)

Svar på tråden Små silla simmar i stim