-
nope....no poop härVos skrev 2008-03-13 21:17:40 följande:GodnattDu är guld värd du oxå.Fick du gå på toa då????? -
Blääää dryg natt...Sam va helt okej. vakna 3 som vanligt åt å somna om....och vakna nu vid 7...kanon..
MEN, saga....suck...
Först vid 3 så hade hon spytt i sängen så jag vakna av att hon böka inne på toaletten, då skulel hon gå å hämta papper å torka upp..gull unge..
men men fixa till hennes säng å la henne igen..
sen var det bara att va upp å springa..hon va upp hela tiden. tror inte hon somna förens efter 5..så nä rjag väll kom till ro i sängen då snarkar sam...suck...
Och nu gnäller hon i sitt rum...hon komme rla upp snart... -
ang. onsdag kan ja inte komma
ska till bm kl 10..eller om d va 10:30..skit samma..kan inte komma iaf
-
nä...hon hostar bara tills hon spyr..hon är förkyld.solstraalen skrev 2008-03-15 08:13:25 följande:mammab: Är hon magsjuk?! -
vet inte...tar la en timme.madeleine78 skrev 2008-03-15 08:25:01 följande:ååhh nej... tar de lång de då.. du kan inte komma efter???
men ska juh hämta saga 14..
vi får se... -
känner mig lite smalare jag oxå fast det skiljer typ bara 7 kg mellan denna bilden å min vikt nu haha...

-
haha ja hua...va bara några timmar innan sam kika ut...Vos skrev 2008-03-15 08:36:12 följande:vilken grymmemage mammabduktiga Saga som städar själv, henne har du uppfostrat bra
mja hon städar inte i vanliga fall men hon ville la inte sova i spyor haha -
om ca 16v så ligger man troligtvis såhär igen:

Helt sjukt...hua -
fattar nada jag..?!
-
aha......Tania skrev 2008-03-15 11:09:10 följande:Jag skrev i Julitråden... ett inhopp eftersom jag inte känner mig "med" där.
tur att vi finns då