Så fin,började gråta.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 14:15
Någon tyckte att jag skulle varna att det finns känsliga bilder i filmen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 14:15
Någon tyckte att jag skulle varna att det finns känsliga bilder i filmen.
Fick min lille son v31+2 och vägde 1020g dessvärre avled han 7 veckor senare....
Så denna tråd fick mina ögon att tåras och minnen att komma tillbaka!
Kramiz
Tårarna rinner nerför kinderna
Vi hade sån otrolig tur att slippa allt det där
Våra töser kom i v 35 och behövde bara sond och värmesäng
Kaffekopp: Ni gör ett underbart jobb ni på neo avdelningarna
Tittade också på filmen - jättefin. Lite ot kanske, men vad heter låten de spelar till?
Blir aningen rörd av filmen. Vi fick själva en son i v 33+3 som har klarat sig fantastiskt bra ända från start.
började visst böla med vad fin
Jga tittade på filmen och är glad att min lilla tjej valde att stanna kvar till v 42+6 istället för att titta ut för tidigt. Visserligen var det långa veckor, men det var det nog värt. Stor eloge till er som grejar en situation som denna!
Tetran: Jag tror den heter When you belive från filmen Prinsen av egypten
Det är väl When you believe med Mariah Carey o Whitney Houston??
Kaffekopp: Jag är inte 100 men artisterna stämmer. Den är underbar
Tårarna började rulla ned för kinden...kom ihåg själv hur det ar när våran dotter föddes hon kom ivecka 29+4. Vägde 1395 och var 39 cm lång. Hon är i dag snart 9 månader den 13 april. Hon hade cpap i 5 dagar och därefter sond, låg i kuvös i 6 dagar sedan på värmesäng. Hon vägde för 2 veckor sedan 6550g och var 64 lång. Allt har gått så bra-rikitgt skönt!
Vi var kvar på sjukhuset i 43 dagar och blev sedan utskriven. Går inte att förklara den känslan när vi äntligen fick komma hem!
mm tänker tillbaka önskar att jag kunde ta tillbaka tiden att han skulle vara kvar i magen men jag mådde så dåligt under min graviditet, så psyket tog över graviditeten o jag orkade inte vara gravid mer så det vart akutsnitt
men nu mår vi bra lite förkylda bara