Inlägg från: Magnoliaa |Visa alla inlägg
  • Magnoliaa

Byter kille ofta?

Jag har en tjej på snart 16 som har haft flera killar det sista året. Det verkar som att förhållandet varar i 3-4 månader sedan tröttnar hon och gör slut. Är det normalt i denna ålder? Hon har haft 3 killar det sista året. Hon har samtidigt många killkompisar som kommer hem och ibland ringer. Visst är hon mycket söt och populär, men är det vanligt att byta så ofta? Jag hoppas att hon kan stadga sig när hon hittat rätt!Tycker synd om killarna som blir svikna.

• Svar på tråden Byter kille ofta?
  • Magnoliaa

Nej helt säker är jag inte,men hon är ju inte ledsen. Hon säger bara att han känns fel och att hon får pröva sig fram. Hon verkar inte veta riktigt vad hon vill än. Tjejkompisarna håller hon fast vid troget. Hon har tre bästisar som hon har känt sedan dagis.

• Magnoliaa
    Casper04 skrev 2008-03-06 19:19:41 följande:
    Jag var likadan i den åldern ända till jag vart gravid och ibland blir det så bara. Man letar efter någon att slå sig ner med men man letar efter fel saker för man tror att det ska vara perfekt allting. Först nu vet jag att ett förhållande är något som man måste arbeta på för att få det att funka. =) Hon är bara som hon är, det som du kan göra för din egen och hennes skull är att hjälpa henne så hon har något skydd mot graviditet hellst p-piller för då kan ingen kille köra med det är så oskönt som dom kör med kondom. =)många gånger är det killen som gör slut och då vill man vara tuff och visa att man inte bryr sig det vill säga att hitta en ny så fort som möjligt.
    Jag har talat med henne om att skydda sig, men tycker att det är vissa risker med p-piller. Vet en tjej som fick blodpropp i ögat när hon var 20år.
Svar på tråden Byter kille ofta?