Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Sims2 nr 12

*** Då vår gamla tråd snart går i graven är det dags för en ny för oss som gillar att spela och diskutera Sims2. ***

*** Downloads:
    Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]
    Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.
    Det finns ju en The Sims2mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

*** OBS!!!
    Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (Läs medlemsvillkoren!!!)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

*** Legacy:
    Legacyutmaningen är något som du spelar själv i ditt eget spel. I korthet går det ut på att du ska spela i 10 generationer utan fusk. Man börjar med en sim, och placerar denna på den dyraste tomten. Mer detaljerad info finns här: www.legacychallenge.com.
    Pink Rose kan även skicka reglerna på svenska till dig om du är intresserad.

*** För den som vill diskutera mer finns ett simsforum här: forum.there.se/

• Svar på tråden Sims2 nr 12
  • vickis75

Ska bli spännande att se om nån mer än du och jag hittar hit.

• vickis75

Haha, jag var inte alls lika klurig som LN och tänkte på att länka i folks gästböcker.

Twisted Angel skrev 2008-03-08 15:07:44 följande:

Okej, då är jag med... Då måste man alltså skaffa jobb så man kan köpa möbler efter vart och klara sig och så.
    Japp, precis så. Nu sist startade jag på en strandtomt istället (minns inte om det var största, men iaf) - och då fick hon råd med liiite mer grejer. Men jag går inte in för alla regler till 1000.

Jag tror även meningen är att det ska vara lite småjobbigt i början. *s*
  • vickis75

Twisted Angel skrev 2008-03-09 18:42:16 följande:

Jo tycker jag med... men denna dator är alltid knas... Stänger ner mitt Sims då och då så datorn startar om... Killen sa att jag skulle kolla hur mycket plats det fanns på C-disken. Vet inte vad som är fel!?
    Så får mitt för sig att göra nu när jag installerat Fritid - det är nån download som får det hela att bryta ihop för mig, jag ska bara klura ut vilken/vilka. *gah*

Nåt i GEOS stora byggset krånglade, även nåt i Tiggys Cutouts och nu letar jag efter de sista prylarna. Tidskrävande och jobbigt.
Svar på tråden Sims2 nr 12