• vickis75

Sims2 nr 12

*** Då vår gamla tråd snart går i graven är det dags för en ny för oss som gillar att spela och diskutera Sims2. ***

*** Downloads:
    Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]
    Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.
    Det finns ju en The Sims2mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

*** OBS!!!
    Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (Läs medlemsvillkoren!!!)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

*** Legacy:
    Legacyutmaningen är något som du spelar själv i ditt eget spel. I korthet går det ut på att du ska spela i 10 generationer utan fusk. Man börjar med en sim, och placerar denna på den dyraste tomten. Mer detaljerad info finns här: www.legacychallenge.com.
    Pink Rose kan även skicka reglerna på svenska till dig om du är intresserad.

*** För den som vill diskutera mer finns ett simsforum här: forum.there.se/

• Svar på tråden Sims2 nr 12
  • vickis75

Ska bli spännande att se om nån mer än du och jag hittar hit.

• Lady Namárië
    vickis75 skrev 2008-03-07 23:44:33 följande:
    Ska bli spännande att se om nån mer än du och jag hittar hit.
    Jag har lagt länken i någras gästböcker nu. Men jag hinner ju inte med alla.
    We need equality, kinda now. (Joss Whedon)
  • Twisted Angel

Hej hej...

När är det min tur!?
  • Twisted Angel

Jag läste lite om Legacy-utmaningen... Är det någon spec anledning till att man ska sätta en sim på den dyraste tomten?

När är det min tur!?
  • medea08

Tack för länken! *favoritar*

• Lady Namárië
    Twisted Angel skrev 2008-03-08 10:21:23 följande:
    Jag läste lite om Legacy-utmaningen... Är det någon spec anledning till att man ska sätta en sim på den dyraste tomten?
    Nja, det är nog bara för att det skall bli samma förutsättningar för alla, och för att man inte skall ha så mycket pengar kvar att köpa grejer för.
    We need equality, kinda now. (Joss Whedon)
  • Sexymala

Tjo, TACK Lady Namárië för inlägget! Kanon, annars hade jag nog inte hittat hit, eller hade nog inte ens tänkt på att leta!!

• Twisted Angel
    Lady Namárië skrev 2008-03-08 10:40:56 följande:
    Nja, det är nog bara för att det skall bli samma förutsättningar för alla, och för att man inte skall ha så mycket pengar kvar att köpa grejer för.
    Okej, då är jag med... Då måste man alltså skaffa jobb så man kan köpa möbler efter vart och klara sig och så.
    När är det min tur!?
Svar på tråden Sims2 nr 12