Sims2 nr 12
Tjo, TACK Lady Namárië för inlägget! Kanon, annars hade jag nog inte hittat hit, eller hade nog inte ens tänkt på att leta!!
Tjo, TACK Lady Namárië för inlägget! Kanon, annars hade jag nog inte hittat hit, eller hade nog inte ens tänkt på att leta!!
Nej, man skall inte behöva avinstallera äldre expanssioner för att installera nyare. Jag installerade Pets efter året runt och det funkade bra! Fick dock avinstallera det igen, men det hade andra orsaker. Så det skall inte behöves, avd jag vet iaf
Twisted Angel skrev 2008-03-10 11:50:57 följande:
Jag har inte det fusket nu, men har haft det och hade inga problem när det var installerat tyvärr.
Har du provat att avinstallera alla spel och installera om från början? Nu minns jag inte om du sagt det tidigare, men har du tillräckligt med utrymme på hårddiskarna (vet inte om det kan ställa till problem, men man vet aldrig)
Twisted Angel skrev 2008-03-12 13:51:36 följande:
Twisted Angel skrev 2008-03-12 14:00:15 följande:
Twisted Angel skrev 2008-03-12 14:00:15 följande:
Twisted Angel skrev 2008-05-28 18:58:20 följande:
Om du laddat med från rosesims (den sidan med MASSA olika hår) finns det alltid en fil (till varje hår) som heter Mesh_(någon siffra) Hinner inte hjälpa dig nu, men den skall man alltid ha! Annars har inte håret någon form att "följa" och samma hår upprepas då flera ggr! Jag har så på vissa kläder vet jag, just för att jag missat meshen!
Twisted Angel skrev 2008-05-29 17:06:31 följande:
Letar upp sidan jag tänker på. Återkommer med adress. Det var inte rosesims jag tänkte på.
Jag VET inte varför dina hår inte syns, men en sak KAN vara meshen. Samma med kläder ibland. Är det extrema kläder eller hår, måste de ha en "form" alltså en mesh. Den formen måste man ladda ned och ha installerat, annars syns inte håret...
www.xmsims.com/sims2/ehtm/hair/hair01.htm
Här är den, min favvo sida!
Det finns massa hår, kolla bara sidnummren uppe i högra hörnet. Bilden på håret är ofta en Mesh. Klicka på ordet Mesh så får du ned den. Sedan väljer du vilka fäger du vill ha på firsyren precis ovan. Där finns massa olika färger i olika nyanser
Lycka till!
Twisted Angel skrev 2008-05-30 10:34:57 följande: