Sims2 nr 12
Hej! jag vet hur man får tvillingar.
Men hur får man trillingar/fyrlingar? Sökte o hittade denna tråden, läste lite, men förstod inte vad man skulle ladda ner för att få det.
MVH/Ronja
Hej! jag vet hur man får tvillingar.
Men hur får man trillingar/fyrlingar? Sökte o hittade denna tråden, läste lite, men förstod inte vad man skulle ladda ner för att få det.
MVH/Ronja
Hej igen. Har varit inne o kollat på sidan ni har skrivit om med hår osv. Jättebra! Men, jag kan inte installera nån? Jag har Winrar, men kommer inte ihåg hur man packar upp, vilken ska man trycka på? Sen kommer det upp en blå sims ruta där det står dubbelklicka på en packad fil för att installera innehållet. Jag dubbelklickar på filen, o det kommer upp igen?
Hur gör man nu då? Jag vill ju installera hår osv.
Tyvärr så verkar det omöjligt för mig o ladda ner. Har haft problem med det innan. Jag kanske inte fattar helt. :) Jag har prövat o spara filerna i både WinRAR och sims 2 downloads mapp, filerna ligger där, om jag försöker föra över filer från rar till downloadsmappen så står det åtkomst nekad. Om jag dubbelklickar på en "fil" med den blåa gubben så kommer det upp "Dubbelklicka på en packad fil för att instellera innehållet", jag dubbelklickar, kommer upp samma sak hela tiden.
Vart skajag ladda ner filerna? O vilken knapp trcker man på för att packa upp, o hur får jag det till spelet? Måste vara nåt fel på just mitt.
Ni är snälla ni som orkar svara!
Okej tack så hemskt mycket för all hjälp! Jag tror att jag försökte på för många olika sätt o då blev allt så himla mycket krångligare. Nu har jag fått in hår i spelet. Så nu ska jag bara fortsätta o ladda ner saker jag vill ha.
Läste jättebra, enkel instruktion på rosesims, stod inget klokt på xmsims hur man gjorde, men hittade bra info på den andra sidan. Sen prövade jag o det gick jättebra! Upptäckte att jag hade nya hårmodeller helt plötsligt! Jättekul!
Men ännu undrar jag om nån vet hur man får fyrlingar?