Sexymala skrev 2008-03-10 15:16:46 följande:
min gjorde så när jag hade glömt stänga av boolprop testingchetsenabled fusket. fattade inte att det var därför o avinstallerade allt!! så, prova att avinstallera kanske... provat utan downloads? alltså plockat ur den mappen...
Jag har inga downloads... Det enda jag har, som just nu är inaktiverat, är sånt där grejs där man kan få trillingar eller fyrlingar. Kanske måste ta bort det.
Ja, boolprop-fusk kan jag inte använda. Min dator stängde av sig gång på gång då, vilket var väldigt jobbigt och irriterande. Så det slutade jag använda!
qenzo skrev 2008-03-10 15:22:32 följande:
Men om utrymmet på HD'n är för litet borde du få en varningsruta. Och oftast är då problemet arbetsminnet och inte själva HD'n.Min förra dator hade en HD på 40 Gig och när sims var installerat hade jag ca 500Mb kvar, och det gick ju kanon ända tills minnet blev för klent.Men då hackade spelet, det stängdes ner och gick ibland inte att starta.Twisted Angel skrev 2008-03-10 11:50:57 följande:
Okej, ja jag har ingen aning. Får fråga sambon om han vet vad som kan vara fel annars... Som jag skrev här ovanför... Kanske att det är det jag har installerat så man får trillingar/fyrlingar, som strular. Trots att jag inte har det aktiverat!