Det där låter ju jätte bra..Vad kostar en sån behandling?
Stenrosen skrev 2008-03-09 22:45:00 följande:
Det kan vara svårt att få bort dem helt. Det finns dock metoder där Du får bra- mycket bra resultat!Jag jobbar med LPG - metoden.Det är en slags vakuummaskin som jobbar på alla 3 hudlagrena. Det blir en slags djup bindvävsmassage med pulserande
vakuum.Om Du går en kur om ca 10 behandlingar så får Du garanterat ett positivt resultat!Därmed inte sagt att ALLA celluliter försvinner. Du kan räkna med ca 50% reducering...och tro mig, det räcker långt! Vad som händer i kroppen under kurens gång är att fettcellerna och bindväven "luckras upp" och blir mjukare. Det gör att Du får en jämnare kontur och därmed syns celluliterna mindre.En bonus är att Du oxå får igång metabolismen (förbränningen) i kroppen, blodcirkulationen ökar samt att vätskeansamlingar försvinner ur kroppen. Redan efter ett par gånger känner Du ett almännt välbefinnande i kroppen.LPG hjälper oxå om Du är stel i musklerna m m.Det är oxå den enda metod som är medicinskt erkänd och används i många länder som komplement till kirurgi och elitidrott samt muskelsjukdomar.I sverige finns det i nuläget 200 hudvårdsalonger som jobbar med denna metod! jag kan varmt rekommendera denna metod!