• Cornellia

Vilken tapet?

Jag ska göra om mitt sovrum, och kan inte alls bestämma mig för vilken färg på väggarna jag ska ha. Hade tänkt att ha vita väggar, med en fond i huvudändan på sängen.

Men vilken fond?

www.familjeliv.se/hem/cornellia/gallery/php1aherd.jpg

Bilder på sovrummet finns i mitt galleri, det enda som egentligen får mig att tveka är att jag verkligen älskar mitt blåa överkast, passar någon av tapetarna till klarblått?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tapet?
  • La Lola

Alla var lika hemska.

//Gordon Ramsay är min idol
  • gintonic77

Fondar du med 3:an är det klart du kan ha ditt blåa överkast.

• Tyler Durden

kommer du följa majoriteten eller din egen personliga smak om den avviker fr majoriteten

• Cornellia

Jag vet ärligt talat inte. Jag antar att jag kommer väga in vad folk tycker, men i slutändan är det juh jag som ska bo här, och jag som ska tycka om tapeten.

Tyler Durden skrev 2008-03-08 10:56:37 följande:
    kommer du följa majoriteten eller din egen personliga smak om den avviker fr majoriteten
  • Yrslan

1 eller2 kommer att passa till ditt blåa överkast Man kan ha färger att bryta med inte enbart för att de ska smälta in. Själv skulle jag satsa på nr 1. Jättefin tapet, var hittade du den?

• Cornellia

Dom görs av Durotapet, men säljs bara på Coop och Krauta (vad jag vet).

Yrslan skrev 2008-03-08 15:10:55 följande:
    1 eller2 kommer att passa till ditt blåa överkast Man kan ha färger att bryta med inte enbart för att de ska smälta in. Själv skulle jag satsa på nr 1. Jättefin tapet, var hittade du den?
  • Vardagspoesi

2:an, helt klart! :)

Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
  • TinaElisabeth

Jag tycker helt klart att du ska behålla ditt överkast om du gillar det! Det är jätteläckert! 3:an tycker jag funkar jättebra med blått. Och jag håller med... det är ju superbra att ha vita väggar och en fondvägg. Då kan ju bara tapetsera om när lusten faller på!

Ni har ett väldigt vackert hem tycker jag! =)

• Hadjelina

Nr 4, alternativt 3... båda de kan gå med överkastet. Nr 4 föll min röst på då jag gillar en lite mörkare "lugnare" färg på en fondvägg i ett sovrum. Men nr 3 är ju mer neutral och kan vara lite enklare om man vill kunna ändra färgteman i rummet

Du är din egen lyckas smed
  • Cornellia

Tack för det, vi trivs mycket bra!

TinaElisabeth skrev 2008-03-08 17:18:25 följande:
    Jag tycker helt klart att du ska behålla ditt överkast om du gillar det! Det är jätteläckert! 3:an tycker jag funkar jättebra med blått. Och jag håller med... det är ju superbra att ha vita väggar och en fondvägg. Då kan ju bara tapetsera om när lusten faller på! Ni har ett väldigt vackert hem tycker jag! =)
  • FannyGioia

Nummer 2 eller nummer 5, men jag röstade på 5.

• BellaBecca

Trean passar nog bäst till blått. Vi har den här tapeten ( fast ettan) i vardagsrummet som en fondvägg och dom andra väggarna är vita. Den är jätte fin!

• Legolina

4 var snyggast men bara 3 passar med blått - tycker jag

• Miss Lau

Vi har 1:an i köket och den tycker jag är jättefin, så jag röstade på den.

Svar på tråden Vilken tapet?