• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • lycra

Tussilago: Kan man det ? Jag har det första.. The Sims bara.. jag installerade det när jag lånae skivan av någon så nu kör jag utan skivan.. kna man laddar ner ändå?

• lycra

Hmm... Tussilago försökte ladda ner från den sidan & lade ner den i Sim mappen.. men jag fick inga nya grejor när jag spelade :( Hur ska jag göra? Sen ibland så blir mitt sims jättekonstigt! För så har jag 9 vänner... så ringer telefonen som säger att jag blir av med några vänner... så till sist har jag bara 5 kvar så när jag försöker ringa de ibland går det inte att ringa de för de finns inte i listan fast de funnits där innan & sen ibland när de väl finns i listan & de säger att de ska komma så gör de inte det! En gång när det brann så ringde jag brandkåren & de skulle komma direkt men de kom inte! Verkar som de inte kommer fram eller nåt? Någon som har samma problem?

• lycra

Jag laddade ner någon mixer & någon byrå & jag zippade upp den sen lade jag den i the sims mappen... vad ska man mer göra?

• lycra

ah okej men då förstår jag Tussilago... men vet du om när man får en bebis (när föräldrar pussats tillräckligt) om barnet någonsin växer upp eller alltid kommer vara en bebis? Eller någon annan som vet?

• lycra

nu har jag juh hittat massor med nya möbler, måste dekorera om nu :)) Roisin: Hur gör man det? SÄljer de alltså?

• lycra

hmm.. laddade hem nya grejor & lade de i objekt.. sen när jag starta sims så finns e med men när jag sen placerar ut det & ska börja spela så står allting stilla... inga gubbar som rör sig... någon som vet vad som hänt?

• lycra

jag spelar inte från cd-skivan utan jag har crackat den, men nu har jag inget ljud på mitt sims... kan man laddar ner filer för att få ljudet tillbaka?

• lycra

ahaa =)) man kan inte göra det på en redan existerande familj?

Svar på tråden The Sims??