• lycra

The Sims??

Ptra: Jag undrar detsamma!! Har inte cd:n, när jag lägger in nya grejor så stannar hela spelet upp... sen när jag tar bort de nya grejorna från huset så börjar spelet fungera igen... mysko!

• lycra

jag provade det dära med att "sälja" gubbarna, gud vilket bra tips! nu är mina 2 vuxen gubbar på högsta karriär stegen... behöver aldrig mer gå upp kl 4 för att de ska hinna duscha, äta & kissa innan jobb =)

• lycra

vilka små roliga trick finns det mer? har nu testat move_objects :) sen var det nåt med map_edit on så man fick större tomt... vad finns det mer? Har original sims... inga expansion

• lycra

Kan de ha skoj i sängen fast man har vanliga sims? inte något expansion

• lycra

Läste precis i reklambladet för Maxi att de har en sims kampanj nu, så de säljer billiga sims spel... vilket rekommenderar ni? Jag har det första installerat.. men inte skivan. Måste man ha skivan för & köpa ett expansion pack?

• lycra

när man laddar ner nya kläder osv... hur gör man för att de ska ta de på sig? klickar man på garderoben? laddade ner nån fil som gör att nu kan man ringa till vännerna för att bara prata :) så nu slipper man bjuda över de så fort man ringer :)

• lycra

hihi igår va jag busig, jag gjorde så att en kvinna från en familj som redan har man & barn blev kär i grannen... så nu har har (grannen) friat till henne o hon har flyttat in där... vad kan hända efter det? gör inte hennes gamla make nånting?

• lycra

& nu när jag spelade så råkade två tjejkompisar som bodde ihopa bli kära.. oj va mitt sims är konstigt :) men tjejerna kan inte få barn va?

• lycra

när de har gjort barn själv har de nog mest blivit killar faktiskt :) när de ringt o frågat om jagv ill adoptera har jag alltid sagt nä men nu när jag vill att de ska ringa så gör de inte de =)

• lycra

Måste vara nåt hack i mitt spel nu, när jag är inne på en viss familj... så när klockan slår 18:37 så stannar hela spelet upp o hela datorn måste startas om... det är bara med den familjen o det klockslaget... hinner typ max spela en pytteliten stund eftersom klockan är 17:00 när spelet börjar hos den familjen

• lycra

någon som vet nåt liknande spel som är ungefär som the sims?

Svar på tråden The Sims??