Inlägg från: FruLidgren |Visa alla inlägg
  • FruLidgren

Mera Smink Smink Smink!

Alltså...när ni lägger primern...har ni den ända upp till ögonbynet då?

♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • FruLidgren

vart har du köpt nagelkitet? Jag har testat ett gelkit från kicks men jag var inte nöjd så nu letar jag efter nåt annat bra. Vore ju skönt att gå till salong men när ska man hitta tiden? + att det kostar skjortan!!!

trollsanna skrev 2008-03-28 15:14:50 följande:
    Hej alla sminkvänner! Då har jag redan sminkat mig för kvällen. Ska ut och äta (åker redan om en timme), teater och sedan krogsväng med tjejkompisarna. Det ska bli jätteskoj. Använde Pls claret och bubbelgum. Bild finns i galleriet men bilderna blev tyvärr väldigt suddiga. Har använt min nya foundation och mascara. Verkar fungera jättebra. Sedan en till grej. Jag har gjort naglar..köpte mig ett gelkit. så ikväll kommer jag känna mig fin. Till er alla...ni är jättefina!
  • FruLidgren
    Fridapida skrev 2008-04-03 20:28:16 följande:
    Kanske är svårt att matcha om du inte vill mejka i de färerna. Men vad är det för stil på tröjan? Är det marinmodet? Då tycker jag att det kan vara snyggt med enkel eyeliner o röda läppar. Då får du med det röda i mejken ändå.
    Topen har små röda blommor på vit grund, lagom vårigt alltså Tänkte ha den till blå jeans och svarta skor, enkelt och snyggt.
  • FruLidgren
    Fridapida skrev 2008-04-03 20:49:47 följande:
    Lite vårfin? Ja, då tycker jag nog att en lätt mekj med lite hallonrött gloss.
    Sitter precis och spanar på din blogg, ska nog testa eyelinern...
  • FruLidgren
    Fridapida skrev 2008-04-03 22:50:59 följande:
    Håller med Linny! Du har bra snits på det där.
    Haha det måste vara all målning på gymnasiet som sitter i! (gick estetisk )
Svar på tråden Mera Smink Smink Smink!