Inlägg från: FruLidgren |Visa alla inlägg
  • FruLidgren

Mera Smink Smink Smink!

k girl skrev 2008-04-09 08:46:44 följande:
    Vilken härlig smaragdgrön färg!Har det vattnats ut en del i fotografiet? Jag hade nog tagit i ännu mer med färgen faktiskt.
    Ja lite grann har det försvunnit när jag fotade, den var dessutom mycket grönare innan jag suddade Jag känner at jag är liiite feg när det gäller att ta i med färgen, ser att när jag har ögat öppet att all färg försvinner.
    ♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • FruLidgren
    Linny skrev 2008-04-09 08:50:59 följande:
    Jättebra tonat! Tror dock du kan ta mer så den blir djupare. Har du förresten en primer eller krämskugga under. Färgerna blir mer levande och sitter bättre också Idag är det skira färger som gäller. Ska hålla introduktionsutbildning och då är det bra att köra lite lugnare.. Bild finns i galleriet
    Jo jag har primer under , urban decays. Men jag ska nog ösa på med färg nästa gång Idag är det ingen idé att bättra på, lagom när jag skulle gå till jobbet så kräktes sonen, så det blir till att sitta hemma.
  • FruLidgren
    Linny skrev 2008-04-09 08:54:26 följande:
    Åh stackare!!! Hoppas det inte är magsjuka utan bara nåt engångskräk!
    Misstänker magsjuka, stackarn har kräkits 3 gånger sen 7 imorse Han åker på magsjuka jämt tycker jag, andra gången i år nu. Tack och lov är han en enkel unge när han är sjuk. Sitter i soffan och knaprar kex och dricker myckt, så man behöver iaf inte vara orolig för uttorkning!
  • FruLidgren

kunde inte låta bli...så när sonen somnade i soffan så öste jag på lite mera färg Tog även lite under ögat. Bilder i galleriet

• FruLidgren
    k girl skrev 2008-04-09 09:50:05 följande:
    Snyggt! Vet du, jag tror att jag skulle lägga skuggan ännu högre och tona ut mot ögonbrynsbenet. Jag fick tipset av en makeupartist att ha ögat öppet och lite skugga på, och så lägga skuggan precis där det syns. Och så tonar man uppåt och neråt.
    Aha, men det var ju ett bra tips! Känns ju liksom lite fånigt att sminka, sminka och sen syns det knappt när man öppnar ögat!
  • FruLidgren
    Linny skrev 2008-04-09 10:53:29 följande:
    Haha, fast så är det för mig ändå. Jag har så jäkla dumma ögon. Assvåra att sminka.Se bara dagens sminkning! Där har jag rätt mycket grått och det syns nästan inte alls..
    Fast visst syns det! Tycker jag iaf!
  • FruLidgren
    Linny skrev 2008-04-09 11:16:30 följande:
    Snyggt Uptown är en av mina favoriter! Har du någon skugga innerst?
    Mm jag använde PLs peach parfait...
  • FruLidgren

Igår la jag in en beställning på madminerals, nu fick jag ett mail om att min order är skickad!!! Sanslöst snabbt! På EM kan det ta en vecka innan dom skickar iväg.

Har beställt deras creme eyeshadow, läste på en blogg (sminkan) att den är väldigt bra, gel eyeliner och typ 10 skuggor.

Beställde några skuggor till min syster som fyller år snart! Blir säkert n uppskattad present

• FruLidgren

Nu har jag precis gjort en Marilyn Monroe make up på min lillasyrra! Riktigt kul! Och det blev bra också! Tjock eyeliner och röda läppar...

Svar på tråden Mera Smink Smink Smink!