Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Mera Smink Smink Smink!

Hallonmopeden skrev 2008-03-13 12:47:58 följande:
    Ang. Dermalogicas produkter. Har ni varit på salong och fått rekomendationer om vilka ni ska ha eller har ni chansat? Jag är lite nyfiken på produkterna nu när ni säger att dom är så bra. Jag använder Decleor nu, men tycker min hud är sådär...
    Jag har gått på ansiktsbehandlingar hos en superduktig tjej här i Örebro, och det är hon som har hjälpt mig i hudvårdsdjungeln.
  • Fridapida
    Banana82 skrev 2008-03-13 16:37:36 följande:
    testad sminka mig med några av PL skuggorna idag, är det bara jag eller täcker de rätt tunt, tycker det var svårt att få fram färgintensitet.
    Jag är inte imponerad av PL, men jag vet att andra är det. Jag tycker att de fäster dåligt.
    Det krävs en primer av något slag. Det är lite olika hur de olika skuggorna fungerar, vissa är bättra att applicera med fuktad pensel o andra är fäster bäst på t.ex. cremehighlighter eller primern innan den har torkat.
  • Fridapida
    trolltyg skrev 2008-03-13 20:46:06 följande:
    Brukar inte hon vara här inne och skriva ibland? Tycker mig känna igen några av bilderna som också ligger i hennes krypin. Men en bra blogg var det, jag som annars inte är så förtjust i bloggar över lag men denna var bra och det är även din Fridapida.
    *myser* tack så mycket!
  • Fridapida

k girl skrev 2008-03-14 16:51:21 följande:

Fridapida: Wow, det ser jättesofistikerat ut!
    [/citat]
    Nathalie009 skrev 2008-03-14 16:51:49 följande:
    lika snyggt som alltid jag tycker det är såå snyggt med eyeliner!
    Tack tjejer!
  • Fridapida

Maddie3

Det ser som du inte fått svar på din fråga om Dermalogica? Eller har jag missat?
    Jag är ett stort fan av Dermalogica, rekomenderas.
    För att få de bästa produkterna för din hy så gå till en hudterapeut o be om hjälp, annars så kan du läsa mycket enkelt om dem på www.dermalogica.se.
    Jag vet inte rikigt om jag vågar säge vad du ska använda, det bästa är att du läser lite om dem.
    Det finns även reseförpackningar, men kanske bara storsäljarna.

• Fridapida
    k girl skrev 2008-03-14 17:02:21 följande:
    Fan vad snyggt Orgasm var, för övrigt...
    Jag vet! Jag älskar det rouget. Det är helt perfekt. Jag tror att de hade mig i tankarna när de blandade ihop det.
  • Fridapida
    Linny skrev 2008-03-14 17:43:10 följande:
    Fy så fult! Hahaha, näääääääääääääääääääääää jättesnyggt förstås! Som alltid!
    Jag blev lite nervös ett tag... hahaha
Svar på tråden Mera Smink Smink Smink!