• denna där

Tradera emballageavgift

Nu har jag mängder om omröstningar på G till traderatråden. Alla får självklart rösta!

Vad tycker du som köpare om emballageavgifter/dolda avgifter när du handlar på tradera?

Livet är för kort för att levas dammfritt.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tradera emballageavgift
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

alltås är dom dolda så tycker jag det är ok då är det ju en del av priset man är beredd att beta för varan.
    Skiter ibland att bjuda på saker jag vill ha då man förrutom frakt ska betala emballage avgift på angivna kr

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Trossens mamma

Jag har just börjat sälja där så det kan dyka upp lite märkliga överraskningar ibörjan kanske som att jag har annan portotabell-Åländsk.Jag har börjat lägga ut den i mina objekt dock men erbjuder mig samfrakt typ vid skrymmande då det är dyrare härifrån...
    Men annars bryr jag mej ej vad andra gör

Mamma till Lova och Alvin
  • denna där

ah, med dolda avgifter menar jag att detta tillkommer efter auktionsavslut...Man får reda på de efter auktionsavslut...kanske har missuppfattat termen "dolda avgifter"...

Jag röstade Inte okej alls. Vägrar buda hos de som har emballageavgift.

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Lantani

fick en emballageavgift på 8 kr + att frakten antagligen kunde bli 22 kr stället för 44 om hon packat i platspåse istället för vadderat kuver. Så jag tycker inte det är alls okej, blev rent av sur.

• Katten76

Tycker inte om emballagekostnader. Själv återanvänder jag mycket och om det tillkommer någon summa så ska det stå i auktionen. Då har man i alla fall en valmöjlighet.

• Avelyn

Jag budar aldrig på auktioner med emballagekostnad hur fin varan än är. Gillar det ej.

• Trossens mamma

emballaget står jag för så klart

Mamma till Lova och Alvin
  • Helen72a

inte alls ok

Nu söker jag nytt jobb!!
  • Ronjah

Nej inte okej alls tycker jag! Tyvärr är det många som gör så.. Många som tar för mycket i frakt också.

Milton och Livia
  • mot

Avskyr det! Vill inte betala för någon annans gamla plastpåse och tejp.

Svar på tråden Tradera emballageavgift