• Sanjos

Andra som har sin normalvikt

runt sin egen längd?
    Typ om man är som in mitt fall 1.61 så är normalvikten 59-60kg.

• Svar på tråden Andra som har sin normalvikt
  • sherlock

Jag är 162 cm och väger 56 kg.

MEN för min lilla kroppsbyggnad är det för mycket. Känner mig bekväm runt 50-53 kg. Annars får jag dubbel haka, veck på ryggen och put mage

Så ska ner till 53 innan sommaren!

• sweetpea

Jag! Jag är 1.63 och väger helst mellan 60 och 62 kg. Då har jag storlek 34/36 och jag vill verkligen inte vara mindre.

• Sanjos

Kan knappt väga mindre än 59 kg för då ser jag för smal ut i ansiktet...

• Valkyriah

Min "normalvikt" ligger mellan 52-55 och jag är 170.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • sherlock

När jag vägde 60 kilo var jag storlek 40! Och såg gravid ut hela tiden eftersom magen hängde ut över byxkanten.

Interessant hur kroppen kan se olika ut fast man väger lika och är lika lång

sweetpea skrev 2008-03-12 14:42:54 följande:
    Jag! Jag är 1.63 och väger helst mellan 60 och 62 kg. Då har jag storlek 34/36 och jag vill verkligen inte vara mindre.
  • zekke

Jag är 1.64 lång och väger 48 kg. Har problem med att hitta kläder ibland då storlek 34 och S är förstora. Var betydligt mer musklad i tonåren och då vägde jag 5 kg mer. De var tider de =)

• sweetpea

Sherlock: Ja, det är helt tokigt! Det visar ju bara att man inte ska hålla på och jämföra siffor, det betyder ingenting alls.

• Mint

Vilken intressant tråd! Jag är ungefär 165, har gått ner från 70 till 65 de senaste månaderna och nu ser jag i spegeln att jag fått lite insjunkna kinder! Inte så snyggt. Dock är jag fortfarande lite fluffig runt magen så något kilo mer borde kunna plockas bort. Av detta att döma borde min normalvikt inte kunna ligga under 60 kilo. Att jag skulle kunna komma ner i strl 34/36 ser jag dock som otroligt - jag kanske är för "bred" i mig själv? Jag har ju inte mager kroppsbyggnad.

• neoaliya

Jag är 175 och väger 65 kg. Antar att det är rätt "normalt".

• mary k

173 å nrmaltvikten ligger mellan 63-70 kg

Svar på tråden Andra som har sin normalvikt