• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

kul att diskutera tappen.. försöker förstå mig på mig.. trodde jag hadde fattat den, men så hittade den på en massa knas!

den var mjuk å öppen för ca 5 dagar sen (äl?) sen hård å stängd..nu mjuk igen... beräknad mens 29 mars.. blir förvirrad!

• yess

bumbi 84 skrev 2008-03-18 14:15:54 följande:

ja den är inte lätt att fatta. tänk på att den är hård å mjuk lite beroende på vilken tid på dagen du känner. min är mjukare på dagen och hårdare morgon och kväll
    tack! ja det har jag inte tänkt på!
  • yess
    Disan skrev 2008-03-18 14:53:14 följande:
    Ja, här hoppas vi för fulla muggar! Är helt sjukt vad vi hoppas!!Dessvärre kan ju besvikelsen bli enorm om ngr dagar om mensen kommer... Då kommer jag att gråta, det är en sak som är säker!!Välkommen yess!! Såg ditt mail, skall svara på det med min privata adress
    [/citat]

låter toppen det=)
    Alyzzah skrev 2008-03-18 17:22:38 följande:
    [citat]
    Jaha....då är det slut med mitt tappkännande....vill inte pilla mer där nu....för jag VET att jag är GRAVID!!Plussade nyss hihi....
    grattis!!!! vad spännande!

det var så mycket att läsa igenom så det blev två inlägg!!!
  • yess

Disan! jag tippar på ett pluss hos dig=)

Håller tummarna här!

• yess

Disan! nu ska fotot vara hos dig! är ca ett år gammalt.. men ser ungefär lika ut! =)

• yess

och om man ändå inte når så kan man sätta sig på huk!
    lycka till!

• yess

Oj här lever tapparna livet! ojojoj!
    lägesrapport;

halvhård, halvöppen lotionflytingar!! inga större förändringar sen igår.. men det hade jag inte förväntat mig heller! verkstan är ju inte ens igång riktigt än! så försöker mitt bästa att förstå mig på den där tappen som lever som den vill!

• yess

Håller tummarna för dig Disan! det lutar ju mot att det faktist är något där inne i dig

• yess

ojojoj! här häder det grejer!
    Disan! vad va det för ett test???
    Ska man inte kunna lita på ngt test alls? Hoppas du får ett + som håller i sig nästa gång du testar!!

tapprapport!

Konstingt hårdmjuk (hård och ihopdragen i mitten och mjuk runt om) om ni kanske kan föreställa er det på något vis?! bakåtlutad, kan inte nå hålet.

• yess

Disan!
    oki! visste inte att det var ett bra tecken..

CB! alltså! tror det är nån sabotageliga som e ute å förstör alla test eller ngt!
    Jag har plussat en gång i mitt liv, det va med CB och inte ens morgon urin! och det var sett solklart +. (tyvär så var det inte det bästa tillfället i mitt liv) men jag har alltid varit ett troget CB-fan! nu blir jag besviken!
    Förresten! fick du mitt foto? (vill absolut inte stressa dig, vill bara veta om det har kommit fram så du har möljighet om du får lust å tid att spå)

Nu ska jag fixa i ordning mig å gå till bussen!
    trevlig dag allesammans!!

41 dagar kvar nu!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?