Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Vet inte än. Posten har inte kommit ännu. Kommer om ca 1 timme. *suck*
Vet inte än. Posten har inte kommit ännu. Kommer om ca 1 timme. *suck*
Visst, skulle ju kunna göra test hos BM men de vill ja inte.. Har redan gjort 1 test där i år. *fniss*
Disan - Haha nä... Det har jag faktiskt inte gjort. Har som sagt planer på hur jag ska lägga fram det hela om det blir ett plus ;)
Disan - Ni har ju mig kvar ännu också :p
Ingen lön, ingen FP. *suck* Tror allihopa vill sätta oss i personlig konkurs just nu... Som tur var skulle min snälla mor ge mig nån hundring när hon kom hem så ja kan köpa test :D (Skyllde på rumpsalva till lillan och alvedon *fniss*)
Kan nån förklara för mig hur tappen ska kännas när man är gravid? Tycker jag får så olika bud om detta hela tiden :p Vissa säger hård, vissa säger mjuk, lång/kort/låg/hög? Börjar bli alleles snurrig Visst, de framgår säkert jättetydligt i TS, men är väl bara jag som e så pass virrig och inte fattar ett jota haha.
Negativt hos BM idag. Hon trodde dock det kunde vara för tidigt för å visa nått. Så har inte mensen kommit om 1 ½ vecka så skulle jag återkomma. Huvva... Ska nog sluta hoppas nu tror ja. Är nog lika bäst å ställa in sig på att det inte är något *snyft*
testade plus v.5+3 med dottern. så kan ju vara så å... Är som sagt ganska säker på ÄL med tanke på flytningarna å så då. Allt pekar på att ja hade de 7/5
Tappen som tidigare. Ingen mens. Varför håller kroppen på så här för? Är väl bättre att den där jävla mensen kommer istället för att man ska gå å hoppas i onödan och bli mer å mer besviken för varje negativt man får. Är väl likabäst å ställa in sig på hösten igen.. *suck*
Hejja tussen!
Yess - Jo ja vet. Men just nu känns de bara så dumt å hoppas. Är väl antagligen bara skenis som vanligt *suck*
Tappen samma lika som igår. Molvärk och ilningar i livmodern. Ingen mens. *suck* Kan ingen av er skicka hit mensen så man kan börja om på ny kula?
Hoppas verkligen du tror rätt Kanske kan vara så att de tar längre tid å få plus när man slutade med piller nyligt? Slutade också med dom för ca 1 månad sen hihi
Hur går det för dig då disan?