Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Inte mycket nytt att berätta här. Tappen: Lång, stängd, tjockt lager mjukt utanpå och sen lite fastare innuti.

• Trolltoka

Inget nytt att berätta. Tappen fortfarande fast och fin, ingen mens ännu heller. Trodde mensen skulle komma i lördags, fick en lätt ljusbrun flytning då tappen var lite mjukare, men inge mer än så. Nu är den fast, lång och "toppig" igen. Ska till BM imorgon igen. Blir fanimej bara mer å mer förvirrad.

• Trolltoka

Jo då bör ju äl vara över tycker man. :) så nu är de bara å invänta bim för dig då?

Ligger själv på BIM + 12 nu :S

• Trolltoka

Mjo tycker de ja å. Om jag fattat allt rätt efter alla sökningar och läsning så ska tappen vara som nästippen vid graviditet, mjukna upp vid mens och vara öppen. Så färgen nertill och tappen stämmer ju. Så varför visar inte testet nått? Iof får se imorgon vad det visar.

Du... Då är vi två om att veta varken ut eller in just nu. Vet att jag hade trådiga nån dag till efter äl.

• Trolltoka

Disan - Mellan 13-15 nångång ska jag till BM. Har avslutning med ungföräldragruppen å dom håller till på samma ställe som BM så :) Jo ja har sagt till karln att mensen är sen nu. Men att det lika gärna kan bero på att kroppen inte ställt om sig helt efter att jag slutade med pillrena också.

• Trolltoka

Disan - Hör av dig dit igen och be om att få komma på ett samtal igen?

Yess - Jo de undrar jag med. Är såååå pirrig! Visar det inget nu så vettekatten vad som är galet. Iof vet dom som inte har plussat förens ännu senare så. Hur mår du nu då?

• Trolltoka

negativt hos BM IGEN! *suck* Ja nu är det väl bara å ge upp egentligen och inse att man inte är gravid. För nu borde de ha visat sig tycker jag. *suck*

• Trolltoka

Nä de har ja inte gjort. Ska väl avvakta ett tag till. Har den inte kommit innan juli, ja då får man väl ta upp de igen kanske.

• Trolltoka

Känslig tapp. Nu har den plötsligt blivit mjuk(?) och öppning? Vars e de? Eller tja, trycker man redigt på "toppen" så går de å känna en antydan till de. Vakna i torsdas morse med rejäla ilningar å rejäl mensvärk så tänkte att jippie nu e mensen på g! (Just nu känns de som att de skulle vara skönt att den kom så man slipper gå med falska förhoppningar) Rusade upp på toa. Tror ni där var nån mens? Haha näää. Börjar bli skapligt förvirrad av detta nu. Vad är det som händer med kroppen?

Tussen - Låter ju väldigt lovande hittils! Håller tummen stenhårt!

• Trolltoka

Tussen - Som yess säger. Ge inte upp ännu!

Här är tappen fortfarande lång. Men inte hård som förut. Utan mjuk. Inte supermjuk så den är sladdrig, utan mer som när man trutar med läpparna - mjuk. Verkar inte som att den är öppen heller. Är den öppen så har jag isåfall varit öppen i flera veckor. Flytningarna är precis som förut ungefär.

Hur länge innan äl brukar tappen mjukna? När brukar den skjuta upp sig? Hur länge innan äl får man älflytningar?

Funderar på om de e äl på g? Fast stämmer inte med flytningarna tycker ja...

• Trolltoka

men vattninga flytningar är ju positivt :D

Har inget nytt att berätta här. Tappen lika mjuk och lång och stängd som igår. Är så lång och bakåtlutad så den slår i "väggen" nästan. Öppningen går knappt att känna till och från. Ska nog beställa tester nästa vecka. Om mensen inte kommit än då så att säga...

• Trolltoka

För att du och jag inte är samma person ;) Snart har ni semester :) är inte många veckor kvar.

• Trolltoka

Förstår dig faktiskt. Man börjar tappa hoppet tillslut. Skillnaden är väl att min är stängd... Går knappt å känna att det finns en öppning om man inte trycker som tusan och det vill jag inte riktigt :S

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
  • Trolltoka

Så har min känts idag! Svullen, lång, inte torr och inte jättefuktig utan mer slajmig. Stängd men känns att de finns öppning. Både mjuk och hård.

TuSSen09 skrev 2008-06-09 15:40:35 följande:
    ja min känns svullen lixom och slajmig ... stängd men ändå öppen, svårt och förklara och nu orkar jag inte engaera mej längre!
  • Trolltoka

kan ju vart en nid också? *håller tummen för det*

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?