Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Usch, ja det är synd om oss!!
Usch, ja det är synd om oss!!
Men nu händer det fler skumma saker: I morse var tempen hög igen (igår kväll när jag såg blodet tempade jag mig och då hade den sjunkit) samt att tappen inte är riktigt öppen. Man får in en liten bit av fingertoppen. Detta gör att jag misstänker mf ännu mer! Snart sätter det väl igång ordentligt... Än så länge sparsam blödning och inget ont alls.
Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min var ju hård inuti och mjuk utanpå innan mensen kom... Men jag undrar över denna mens... Väldigt lite blod och ingen smärta alls! Får se hur det är imorgon och hur tappen känns då.
Eller tapp och tapp, borde kanske säga G-punkt??
Jag har ändrat mig, så nu skall jag bara känna på tappen på morgonen!
Idag är den superduperhög, nästan helt utplånad typ, sååå svårt att nå den. Den är ff lite halvhård, alltså hård på insidan och mjuk på utsidan. Öppningen är som igåreftermiddag ungefär, får in en liten liten bit av fingertoppen. Men det är väl kanske så jag är? Hmm... Får se nästa cykel hur den beter sig då.
Under natten har jag blött en del, när jag reste på mig kom det en syndaflod, fast i miniformat. Ni skall tänka på att jag aldrig blöder spec mkt, det brukar vara extremt sparsamt, så en halvfull binda på morgonen är mkt för mig! I vanliga fall blöder jag ingenting i nattbindan.
Men ff ingen smärta.
Förstår inte detta!
Temp: 36,9. Tror jag. Testade med två olika tempar, den ena visade på 36,9 och den andra på 37,2. Alltså efter äl-tempen. Men eftersom mensen har kommit så valde jag att lita på den andra tempen, även om det inte är den jag brukar ha.
Jag tror ff på mf, men samtidigt har jag ju inte haft ont alls! Bara fogarna har gjort ont och det har inte varit med råge!! Men nu blöder jag ju ganska mkt... Tycker att allt har varit så skevt, tänkte faktiskt ta ett av testerna som kommer med posten idag. Bara för att se om det visar ngt så här i efterhand. Är det ngn som vet om ev blod kan ge missvisande resultat? JAg tänkte om det är så att det hamnar lite blod på stickan...
iomi: Hoppas för dig, det har inte varit mkt graviditetstur i denna tråd! Kanske är för att vi pillar så mkt på tappen!! Nej, skämt å sido, men det skulle vara kul med fler gravida!
bumbi: (och resten:) jag har startat en ny blogg här på fl där jag skriver ned precis hur varje dag är, hur mensen beter sig och vilka tecken jag har. Eftersom den är lite känslig så har jag valt att bara dem i min adressbok kan komma åt den, så vill ni kunna glutta är det bara att hojta till!