Disan skrev 2008-03-31 08:00:55 följande:
yess: Jag gjorde ett försök förra veckan, men jag fick inte fram någonting alls! Så är det ibland... Men skall göra ett nytt försök, måste bara få lite tid och ork Just nu har vi satt igång med renovering av köket, så spännande! Vet inte om vi skall sälja vår lgh, men har hittat ett radhus vi vill ha Hoppas hoppas! (Ja, du kanske har läst om det i vi som skall plussa i sommar -tråden?)Saken är ju den att jag bara kan spå när ronja sover, det tar för mkt energi annars, att vakta på henne samtidigt... De senaste dagarna har jag inte haft ngn tid alls när hon sover! Igår sov hon inte över huvud taget Idag är tappen så hög att jag inte kommer åt den!!! Helknäppt!!! Den har aldrig varit så hög förut, vad jag vet. Når den verkligen inte! Känner en liten, liten bit av den, men inte mer än så. Kan inte uttala mig om hur den mår. Slidans bakvägg är stenhård också, känns som att den är ivägen. Ngn som varit med om liknande??
ja, jag har försökt läsa ikapp å har sett det! Jobbigt me jobbbytet och det oxå! hoppas att ni kan lösa det där snart! vill ju att du ska få plussa snart!
Spå när du har tid å lust! eller inte alls! =) se till att du är pigg å glad i första hand!
Vi håller också på att renovera! det blivande barnrummet.. fast fram till det att det blir ett pluss och vi ser att det håller sig där inne, så får det vara mys/läs-rum! men det är jobbigt att bo i en sån röra! golv hit å färg dit å komtorsstol i köket m.m... blir förvirrad!
Sista dagen på mensen, eller?
Slutade blöda igår efter en kort mens (3½ dagar, brukar ha 4-5) idag satte det fart igen! hmm.. konstigt! Tappen går inte ens att nå, den är långt, långt där inne! Satte mig tillåme på huk å tryckte på lite.. men näää.. ingen tapp så långt fingret kan nå! (ursäkta om det var för detaljerat!)