• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi;
    ojojoj.. då har ni fullt upp då=)

Tapp rapport;

Högt, bakåtlutad, börjar mjukna och öppna sig.. som en djup krater nu. äl på g.. kanske förstår min tapp bättre än vad jag trodde. :-O
    det är tiden mellan äl å mens som är svåras det är då den är som världens discodansare där nere.

• yess
    iomi skrev 2008-04-08 23:03:18 följande:
    Hihi, måste bara kika in och berätta att det är slutfingrat för mig nu, plussade i morse
    grattis! vad roligt!
  • yess

inte mycket till tappill idag! har inte haft tid...
    har jobbat på förskolan idag.. å vi hade en liten en som kräktes ner hela stället!
    så jag är lite (JÄTTE)illamående, säktert bara inbillning, men vill absolut inte bli magsjuk. Dessa magsjukor går bara runt å runt! Och det är ju jättesvårt när det är 16 barn i samma lokaler att bli av med dessa basilusker.. har bara haft en lite släng av nått tidigare detta år.. men aldrig nån riktig magsjuka.. så snälla håll tummarna för att jag får hålla mig frisk!

bebis09.. inte pilla på jobbet?? :P hehe nedå!

• yess

det har jag gjort! men tack ändå för tipset=)

Hoppet 3 skrev 2008-04-09 17:52:12 följande:
    Tips till dig!7 Vitpepparkorn att svälja hela.Kan hålla magsjukan borta.
  • yess

hej!
    Nu mår jag bättre!
    tappen nu;
    stor, halvmjuk ÖPPEN!! början till äl trådar! Jag har nog äl!!!! tjohooo! andra gången jag lyckats känna det med tappens hjälp! men det kan nog stämma rätt så bra eftersom jag hade mens den 27/3 har en (brukar ha) cykel på 30-31 dagar!

Jag är glad och stolt=)

hoppas ni allihopa har en bra kväll!

• yess

ska ju vänta till nästa månad!! typiskt!

• yess

oj nu har jag läst ikapp!! det tog ,mig nästan en timme!
    bebis; vad håller din kropp på med?? Jag håller tummarna iaf=)

Jag kommer nog aldrig kunna lite på ett test?! blir förtvivlad över alla dessa spökstreck eller vad det nu är!

har inte känt på tappen på flera dagar! har vart en zombie när jag väl varit hemma!

Men nu blir det nya tag! endast 15 dagar kvar till verkstadsstart nu! Beräknad mens om ca 10 dagar! så äl är väl först om ca 24 dagar!men det är bra då hinner vi träna lite utan kondom=)

hoppas ni har en bra torsdag!!

• yess

ååh.. jag har helt missat den serien! jobbar när den går å visste inte att reprisen var nu? är det slut?

• yess
    kaslin skrev 2008-04-17 11:54:55 följande:
    tittade reprisen från nätet..
    ahaaa smart!!!
  • yess

tappinfo kväll; normalstor, välldigt bakåtlutad, helt horisontell nästan. hårt i mitten å mjuk utanpå.. stängd!
    B(I)M (beräknad mens) -10

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?