Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

kaslin skrev 2008-04-09 19:45:31 följande:
    tjejer ska testa mig,men när vet jag inte,väntar någ ut tills nästa mens kommer o hur den ser ut om den kommerdottern min frågade idag om jag har en bebis i magen,nej det har jag inte svarade jag..Toyama:i detta tråd har vi hängt från början o velat följa varandras livmodertapp,äl,och bim.bebis09 har sagt tydligt i sitt tråd från början att ingen behöver titta in o säga hur äckligt,farlig det är och ge predikar.gillar inte ord som du använder under vad jag har skrivit som F----.har anmält din inlägg så du vet..
    det är rätt... åh va spännande att du ska testa,
  • TuSSen09

hum.. kanske bli anmäld igen men jag blev anmäld för det jag skrev...
    fick en tillsägelse...

• TuSSen09
    yess skrev 2008-04-09 20:17:23 följande:
    hej! Nu mår jag bättre!tappen nu;stor, halvmjuk ÖPPEN!! början till äl trådar! Jag har nog äl!!!! tjohooo! andra gången jag lyckats känna det med tappens hjälp! men det kan nog stämma rätt så bra eftersom jag hade mens den 27/3 har en (brukar ha) cykel på 30-31 dagar!Jag är glad och stolt=)hoppas ni allihopa har en bra kväll!
    va härligt, nog låter det som ÄL alltid, bäst att sexa så mycke det bara vill, kan och går medans tappen är öppen
  • TuSSen09
    kaslin skrev 2008-04-09 20:35:08 följande:
    gillar inte när man startar en tråd som bebis09 har gjort inga spydigeter eller någon som predikar.sen att toyama använde (grova) ord eller kommer med sina spydigheter sån gillar jag inte,tycker att man ska accebtera det vad bebis09 har skrivit från början..Alla är ju välkommna o hänga med,men vi behöver inte någon som börjar starta något så det blir värre,jag kan bli så ibland att svarar jag till någon som säger F ordet o hur äckligt det är att känna sitt livmodershalsen,kan jag bli irriterad o då säger jag något o blir anmäld självjag får inte änns vara anonym,när jag sa något engång när jag började här viste inte reglerna riktigt så 24 april får jag skriva anonym igen efter 6 m,ånader..Fast nu skriver jag inte så heller vil jag säga något så gör jag det,men får väl fomulera det bättrehär ska det mysas ikväll
    oj efter 6 månader
    ja få se om gubben min orkar ikväll igår var han helt slut *hehe*

snart dags och göra kväller, sitter på jobbet och väntar på att få sluta
  • TuSSen09

tjena tappvänner

*hehe*

sitter på jobbet idag med en mjuk, stängd och tapp neråt och långt inne
    har gula flytningar, vilket är någe nytt, hade ett hemskt illamående imorse så det ska bli spännande om tappen öppnar sig inom en vecka och nån dag eller så

• TuSSen09
    AnkiFalun skrev 2008-04-10 09:46:24 följande:
    Hej tjejer.. Tittar in hur det går för er...Är tillbaka på ruta 1 här... blöder så fick missfall här :((( suck
    nej va tråkigt, attans, att det ska va så svårt... man kämpar och kämpar, hinner va lycklig ett par dagar så försvinner det man kämpat så hårt för lider med er.. krama!
  • TuSSen09
    AnkiFalun skrev 2008-04-10 09:52:27 följande:
    Ja man fick vara glad ett kort tag bara.. suck...Ja man undrar om det nånsin ska bli nått syskon.... ledsen..Hur går det för dig?? Hoppas så för dig nu
    ja suck. Men samtidigt hur sorgligt det än är så finns det en mening med mf, sorgligt men sant, jag har hellre ett tidigt än ett sent tex, men ändå hemskt, hemskt hemskt. Dock vet jag många som blivit gravida snabbt efter missfall.. har du haft det förr?

Jadu.. är på dag 22 idag, hade äl dag 19, mår redan illa, har konstiga magsmärtor osv, fick utslag på ältestet dag 13 på förmiddagen och sen testa jag för jag hade så ont dag 18 också och fick stegring igen!
  • TuSSen09
    AnkiFalun skrev 2008-04-10 10:06:38 följande:
    Vad konstigt med dina stegringar.. När har du bim?Jag har haft 2 missfall innan vi fick dottern. Sen förlorade vi ju sonen i magen i vecka 19 I dec.Sen på 3 försöket vart jag gravid igen och nu detta.. suck
    uch då, då har du lite tragedi historia, uch och få uppleva det igen

Jag hade bim om man ska gå efter mina senaste cyklar och äl dag 14, då första testet visa stegring dag 13, jag får tom älkryss dag 14, trots mina posetiva ältest dag 18 och 19, men tog bort det plusset på tempkurvan och fick idag älkryss på dag 19.. hade så starka älsymptom, så ont i äggstockarna och flytningar så ja, ältestet visa så starkt (har bild i galleriet) ingen tvekan om saken lixom..

men som sagt... enligt mina senaste cyklar har jag bim den 15:e april, men enligt Ältesterna nu då så blir det väl den 21-22 april som bim är
  • TuSSen09
    AnkiFalun skrev 2008-04-10 10:11:13 följande:
    ok.. va jobbigt och inte veta riktigt när bim blir...Men  jag håller tummarna för dig
    tack
    kan behövas
    igår fick jag känslan att det inte tagit sej, men imorse då illamåendet kom så vart jag lite sådär, ja hoppet kom tillbaka men samtidigt, gravsymptom på äl+3 nu får jag skärpa mej
  • TuSSen09

håller med disan

fy för elände....

jag kanske märker skillnad mellan min tapp nu och förra cykeln, kan det va nått på gång då tro?

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?