Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Uch ja, om det ändå bara skiljde någon dag.. 1-2 dagar men nu är det ju nästan en HEL vecka eller 5 dagar iaf

jag mår dock illa så om jag skulle ha bim den 21-22 april så är illamående för en grav alldeles förtidigt är på äl+4 idag tror jag

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-11 12:26:20 följande:
    kaslin: Man kan nog aldrig sexa för mkt!! Trist dock att det blev minus...  bebis: Men om du känner på den oregelbundna tider så ändrar den sig ju!! Eller ja, tvärt om, den ändrar sig ju inte för att du känner på den Hahahaha! Börja med att bara känna typ när du gått upp på morgonen och när du går och lägger dig på kvällen. Lyssna på mig nu!! Du vet ju själv att tappen ändras fram och tillbaka under dagen... Eller, det kanske skall komma ett till äl-försök?Idag var min tapp stängd, men man känner ju hålet med fingertoppen. Jävlars schysst kropp man har när man har fött barn!! Uttöjd så att det bara skriker om det!! Fast min karl klagar inte! Hihihi..! I övrigt är den medelhård/mjuk och sitter mitt i och högt upp.

jag får börja med det iaf, imorse stängd, förmiddagen öppen, nu stängd igen, men from imorrn bara trevligt med tappen 2 ggr om dagen, jajamen!

cyklat och cyklat idag mådde illa mådde illa men det gick över men det var jobbigt, har nog dålig kondis tror jag men skönt att röra på fläsket

• TuSSen09

bumbi
    hejja hejja!!

själv måste jag erkänna men min tapp är annorlunda denna gång.. märkligt nog.. brukar ju säga att min tapp är som ja under mycke längre än övre delen och unde putar ut så är det ett jättehål och sen tar det tvärstopp...

nu är det mest mjukt, stor och tvärstopp direkt....

• TuSSen09

fått två svaga + med CB
    tappen är STÄNGD, får inte ens in en nagel då jag annars brukar få in toppen på fingret, nu tar det tvätstopp, liten grop typ och så tvärstopp

Disan
    ser du nån kejsarinna nu då?
    kan va mycke intressant och veta

• TuSSen09
    kaslin skrev 2008-04-14 13:46:07 följande:
    är den hård eller mjuk??För dom säger att det ska vara mjuk,men tycker att alla har olika.själv är jag på dag 22bim på söndag hoppas att jag slipper den..Tappen igår var högt upp hård som en sten,idag var den lite lägre ner men bakåt lite mjuk men hård runt omkring,vet ju inte hur det har varit innan..Har ju aldrig kännt på tappen innan mina andra barn började ju ny när jag blev medlem här på fl,titta vad ni får mig att göraoch grattis för dina plus:)yopiiiiiiii
    den är mjuk, och hård... och tvärstängd...

ser dom ut som ett plus?
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-14 21:00:13 följande:
    Men herre gud bebis!! Det är ju plus!! Är det cb den här gången??? AAaaahhhhhggggjjgjgjgjgksgjlsfjkglsdkjagdgnjsdkl, VÅGAR man säga grattis??? Gud, blir helt till mig!!Måste kolla korten... Tar det i pausen, skall glutta på kashmir maffian nu

Japp det är CB!...

jag tog dock ut den lilla plaststickan i testet för man såg plusset mycke synligare då!

Kan tillägga att min tapp är så stängd så stängd så stängd!!!

får knappt in toppen av fingret för stoppet sitter som långt ut annars brukar jag ha som en grop där stoppet kommer längre in och jag brukar känna som två räfflor i tappen det gör jag inte nu!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-14 21:09:21 följande:
    men bebis, tänk om det kan vara din tur nu!! God Jul liksom!! Nu skall jag dra kort...

ja det blir verkligen prickat.... julafton dessutom som bf eller den 22 eller så den 29, beror lite på hur man räknar så ett UL om det nu är sant ska bli spännande och intressant

på mej? då måste jag ju stanna!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-14 21:14:52 följande:
    Bebis: Jag får inte upp ngt som direkt tyder på graviditet, men drog två kort och båda visar på stor lycka mellan dig och din partner, att ni kan komma hur långt som helst och att ni är i en euforisk fas just nu. Denna lycka kan ju bero på en liten bebis i magen Men screw it, jag suger på att spå!! Titta på testen bara!!Har du fler test tills imorgon?
    Oj där ser man kanske är någe posetivt då, måste va det kanske för han ser ju också plussen och är minst lika glad, han sa till mig idag då han kom hem, vad var det jag sa älskling (han sa det redan vid sexet, samma dag som ÄL) att nu blev det en bebis! Där satt den typ..

jag har ett digitalt!
  • TuSSen09

tror jag tar det imorgon bitti *hehe*

nu ser jag prisonbreak, få se hur känslan är imorgon

• TuSSen09

Inte gravid

känns som hela världen har rasat samman

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?