Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hoppet 3 skrev 2008-04-10 12:30:11 följande:
    Här kommer tappinfo: Har idag mjuk, platt, stängd och "blyg" tapp. Hittade den långt bak. Är på BIM -9 idag.Igår hård lång centrerad och stängd.Tänk att den har ett sådant otoligt liv därinne.
    hur är tappen om den är blyg?

aha, långt bak alltså.. ja så är min också... mjuk, platt och stängd med

Ja eller hur....
    Minns vid ett tillfälle det enda tror jag några dagar innan bim, typ 8-9 dagar innan då jag kollade tappen och var gravid med dottern så var min tapp jättelång, hård och stängd!
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-10 12:44:52 följande:
    Så då är hoppet ute för mig redan??Är ju på Bim -9 och med mjuk platt tapp.Jaja, det är väl bara att vänta på mensen då.Då blir man ju inte besviken i allfall.
    nej skrev du inte att den var lång igår?

tappen din var ju stängd, så är det kört för dig innebär det att det är kört för mej också..
    förra cykeln var min tapp fjuttigt, fjanitgt liten, men nu är den större, mjukare och stängd.. nått skumt är det kanske på G men men... kan ju ändras då tappen har sitt eget liv där inne
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-10 12:58:41 följande:
    Jo ,det var den men inte idag.Jag är ju inte lärd med detta att känna på tappen och veta hur den ska vara i en cykels tid.Det är väl bara att känna på och ta en cykel här nu så lär jag mig säkert mera. Vet bara att det sista dagarna innan bim förra månaden så var tappen mjuk platt och stängd. Hade mensvärk i 5 dgr innan och på bimdagen mjuk och platt och då när jag kände på den var det illrött blod på fingret. Så den får ju absolut inte vara platt och mjuk om det nu ska vara ngt i min mage skulle jag tro.
    uch då säg inte sådär, innebär att jag inte heller har nån i magen ju!
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-10 13:28:16 följande:
    Nej, vill verkligen inte att du ska tappa hoppet. Förlåt!Jag undrar ju om alla har samma tapp beroende på om de är gravida eller inte.

det är nog faktiskt olika...
    men en sak är säker är tappen öppen så kommer ju mensen, men det finns dom som har öppen tapp och är gravida ändå

är man dessutom omföderska har jag hört kan tappen kännas öppen även fast man är gravid

• TuSSen09

en fråga om stängd tapp...

Förr har jag känt en grop och sen längre in så tar det stopp med en liten skåra typ....
    nu är det knappt nå hål först utan det tar tvärstopp direkt...

lite skumt va?

sen om jag inte minns fel så var min tapp pytteliten, nästan löjligt liten efter äl förra cykeln? nu är den större...

är det nått på gång?

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-10 22:05:53 följande:
    kaslin: precis som bumbi säger; det är olika från person till person! Denna månad fick jag bara lite, en gång när jag torkade mig efter att ha kissat. Inte mer än så! Man kan alltså lätt missa dem också...bebis: Minns faktiskt inte hur din tapp var förra månaden, har nog med min egen!! Men minns att den hade först ett hål och sedan tog det stopp, inte alls som du beskriver den nu! Vågar vi hoppas då? Känner du på den en gång om dagen nu? Inte liksom flera, så att den känns olika vid varje tillfälle eller så...
    det blir inte ofta varje dag.... nu när jag jobbar.....
  • TuSSen09

kaslin
    va tråkigt då att det blev minus

japp du/ni ska ha sex då ägget har släppt
    men det gör inget, ja nästan bättre om man har sex innan för då ligger spermierna där och väntar

• TuSSen09

kände på tappen för en stund sedan
    mjuk och mera öppen, fan *less less less*

• TuSSen09

fast jag måååååååååååår illa... lite granna...

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-11 10:28:17 följande:
    får hålla alla tummar å tår nu *håller så dom blir blå*
    tackar, är antingen på bim-4 idag eller bim- 9, bim-10
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?