Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

kaslin skrev 2008-04-15 08:35:42 följande:
    Meeen Neeeeeej,vad är det för billiga tester ni kör med som visar falskt och ger falska förhoppningar???????När har du bim??
    det var dessutom CB mina stickor.. tog ut dom ur sjävla behållaren (testet) för att det skulle synas bättre på bild med min kamera!
  • TuSSen09

nej jag har ju inga fler tester
    ska köpa ett test av en kompis hon kommer senare idag eller imorgon
    men men tror ändå att det är förgäves... blir nog inge +

suck
    mensen är hårdare nu och lite mera öppen än vad den varit senaste dagarna... känns väldigt väldigt öm dock och väldigt svullen vid slemhinnorna typ..

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-15 14:46:30 följande:
    Nej... ! Är du säker på att du inte testat för tidigt med den digitala?Jag såg ju tydligt streck på bilden som du hade i ditt galleri. Underligt
    kan ju ha varit förtidigt men då måste det ju ha varit förtidigt för det vanliga också
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-15 15:04:23 följande:
    Kan det inte vara så att det olika känsliga eller rent av att det digitala är ett måndags exemplar? Jag vill ju så gärna tro att så är fallet.
    jadu... inte vet jag, finns inge hoppas iaf

tappen är mer och mer öppen har massa genomskinliga trådlikannde flytningar som jag brukar ha innan mensne
  • TuSSen09

jo nå sånt jag också eller 23+ en lång tid, in i maj tom, sen vet ju inte jag om jag kan lita på ältester eftersom jag denna månad fick utslag 2 ggr..

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-15 19:57:44 följande:
    bebis: Sååå trist!! Dumma tester... Men ge inte upp än!! Vi håller tummarna!!kaslin: morra på honom bara, det är han säkert värd!! LÄngtan: Bra att vara lite positiv!! Jag längtar också tills ungefär då, skall ju ha mens på söndag och sedan sätter vi igång!!
    tappen är öppen och mjuk också så hoppet är nog ute för denna gång!
  • TuSSen09
    kaslin skrev 2008-04-16 09:45:59 följande:
    Hallllllå bim-4 idag,Tappen var så högt uppe att jag kände det knappt,hålet kom jag inte änns åt det var stängd som en sten.....'Hmmm vad kan det betyda?????????
    BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBIS!!!
  • TuSSen09

känt på tappen för dagen också
    Liten, svår och nå faktiskt
    Öppen & Mjuk, bådar ju INTE gott

• TuSSen09

disan
    håller fullkomligt med dig men att dom ska va så svåra och tillverka när andra har det så lätt

• TuSSen09
    kaslin skrev 2008-04-16 13:22:50 följande:
    kunde inte låta bli,så jag kände på tappen nu igen.som jag sa för hård,långt upp känner knappt varken den eller hålet.nu sa var den bakotvänd oxå så jag kunde inte komma in alls...hoppas hoppas att det är något positivt
    det låter riktigt posetivt...

min är öppen men stängd längre in, lite hårdare och liten...

kommer massa slajm
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?