Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ja och posetivt idag med så nu måste ju ägget släppa i morgon!?

har du tagit nått gravtest än?

Bebis09 skrev 2008-04-13 22:12:31 följande:
    bumbihejja hejja!!själv måste jag erkänna men min tapp är annorlunda denna gång.. märkligt nog.. brukar ju säga att min tapp är som ja under mycke längre än övre delen och unde putar ut så är det ett jättehål och sen tar det tvärstopp... nu är det mest mjukt, stor och tvärstopp direkt....
  • bumbi 84

Grattis!!!!!

Bebis09 skrev 2008-04-14 13:34:46 följande:
    fått två svaga + med CBtappen är STÄNGD, får inte ens in en nagel då jag annars brukar få in toppen på fingret, nu tar det tvätstopp, liten grop typ och så tvärstoppDisanser du nån kejsarinna nu då?kan va mycke intressant och veta
  • bumbi 84

väntar med spänning på resultatet. såå glag för er skull

Bebis09 skrev 2008-04-14 22:15:23 följande:
    tror jag tar det imorgon bitti *hehe*nu ser jag prisonbreak, få se hur känslan är imorgon
  • bumbi 84

men vad jobbigt. det kan inte vara för tidigt för det digitala då??har du några fler test hemma?? kram

Bebis09 skrev 2008-04-15 08:36:55 följande:
    det var dessutom CB mina stickor.. tog ut dom ur sjävla behållaren (testet) för att det skulle synas bättre på bild med min kamera!
  • bumbi 84

*håller tummarna*

kaslin skrev 2008-04-16 09:45:59 följande:
    Hallllllå bim-4 idag,Tappen var så högt uppe att jag kände det knappt,hålet kom jag inte änns åt det var stängd som en sten.....'Hmmm vad kan det betyda?????????
  • bumbi 84

hoppas att det är en liten där inne

Bebis09 skrev 2008-04-16 10:35:23 följande:
    känt på tappen för dagen ocksåLiten, svår och nå faktisktÖppen & Mjuk, bådar ju INTE gott
  • bumbi 84

nej det gör inte ont. känns inte mer där än nån annan stans

asfaltsblomman skrev 2008-04-16 17:14:30 följande:
    visste inte ens att man kan känna på sig själv hahagör det inte ont??
  • bumbi 84

vi väntar och väntar. hur mår du?

Annaklaran skrev 2008-04-16 13:18:13 följande:
    Åååå hur går det för er???!!!Någon som plussat? jag håller alla tummar jag har!
  • bumbi 84

jag tror inte jag skadar något vad skulle en penis inte göra i så fall?? lite större än ett finger. det är ju inte direkt så att man nyper å drar utan det glider ju över

ModestyEva skrev 2008-04-16 17:34:49 följande:
    Låter nästan så. Om inte annat låter det lite bökigt. Varför inte bara vänta på mensen? Kommer den så kommer den annars kan det va läge att kissa på en sticka istället. Handsprit och tvättade händer i all ära men slemhinnor är känsliga och man kan skada den faktiskt = inte bra...
  • bumbi 84

ja bara man når när man har en jätte mage i vägen så är det inga problem att kolla om man öppnat sig.

tycker det är bra att kolla om mensen kommer slipper man bli överaskad, och slipper stå där utan bindor/ tampong.

asfaltsblomman skrev 2008-04-16 22:03:51 följande:
    jag har hört (om jag inte drömt) att en del kunnat känna på sig själva hur mycket man är öppen när man ska föda, det borde man ju kunna känna själv ju el?Vad bra att det inte gör ont att känna på tappen!det LÅTER inte så skönt att bli undersökt och dom känner och klämmer på den..
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?