Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

tack tack!! den sitter högt, toppig hård i, mjuk utan på, kort

Hoppet 3 skrev 2008-04-22 08:31:33 följande:
    Hoppas hoppas hoppas att DU får ett + nu. Håller tummarna!
  • bumbi 84

GRATTIS!!!!!!

Äl+9 idag testade - i morse

Disan skrev 2008-04-22 10:20:54 följande:
    Längtan: Kanske inte är ngn större tröst, men det kommer att bli er tur!! Vi håller våra tummar och tår!! bumbi: Hur ligger du till i cykeln nu? Dags att testa kanske? Hoppas hoppas!!Bebis: Är så glad över att ni fått tid för spolning!! hurra! Det kommer ju verkligen att gå vägen nu, det är vi såååå säkra på allmänt: Igår eftermiddag/kväll satte mensen igång på riktigt. Blä... Känner mig som ett pms offer! Svullen och dan... :-/Igår förlovade jag och min karl oss!!  Är så lycklig just nu! Går som på små moln
  • bumbi 84

ja jag får nog göra det. men så segt

Disan skrev 2008-04-22 10:32:34 följande:
    bumbi: TACK!!Men det är ju lite tidigt att få plus då... För de flesta iaf! Du får nog tyvärr vänta lite till...
  • bumbi 84

får hoppas det.

Hoppet 3 skrev 2008-04-22 10:51:07 följande:
    Låter som en toppen topp rapport!
  • bumbi 84

vad jobbar du med?? du tempar va?? skulle vilja ha lite svar om du vet?

Bebis09 skrev 2008-04-23 19:04:13 följande:
    jag är på jobbet ca 10-11 dagar kvar till ÄLnedräkningen har börjat *haha*
  • bumbi 84

hur mycket ska det stiga efter äl? vet du o det är vanligt med högre temp på kvällen?

Bebis09 skrev 2008-04-23 19:23:27 följande:
    Jo jag temparjapp jobbar... ... slutar kl 21
  • bumbi 84

Tack för alla svaren är nybörjare på det där med att tempa.

det är svårt då jag oftast inte sover dom där 3 timmarna på raken som man ska göra. utan vaknar ofta av det ena eller det andra. ligger på 37.0 på morgonen. Men fryser nått kopiöst på kvällarna. man vill ju så gärna se tecken på grav. men ska den allså öka mer eller ligga kvar där??

• bumbi 84

tack för tipset. det är tur man har er att rådfråga

Disan skrev 2008-04-23 20:32:50 följande:
    bumbi: Om du är efter äl, vilket du är, så skall den ju ligga kvar där. Så länge den inte sjunker nämnvärt är det ingen fara! Om den en dag sjunker med ngr decimaler så kommer nog mensen garanterat, även om det kan ta ngn dag till. Men så länge den är över 37,0 så är det jättebra! Tänk på, om du har muntemp, att du inte får vara torr i munnen när du testar, t ex om du är förkyld och har andats med öppen mun. Resultatet kan då bli högre!
  • bumbi 84

uppe i slidan.

Amalthea skrev 2008-04-23 20:37:16 följande:
    jag vet inte ens var den är :P jag har aldrig tänk på de. var ligger den?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?