Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

GRATTIS BUMBI!

man nästan visste att du skulle plussa

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-24 09:16:40 följande:
    jag har varit så säker själv denna gången ända sedan äl att det är skrämmande.
    låter bra, du spydde också va? gjorde du inte det?

Jag vill också plussa
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-24 13:15:58 följande:
    Bebis: *gnider lite till* *host host* nu hoppar dom iväg dom små grav basillerna!
    smitta inte av dig för mycke bara hehe....
    åh jag vill så gärna ha ett plus i maj *hoppas*
  • TuSSen09

funderar lite på det här med sex..

vi ska försöka att bara sexa på då vi har lust osv och verkligen INTE försöka anstränga oss och ha sex två gånger då jag är som fertilast hur lyckas man med tex varannan dag eller var 3:e??

Vi har ju försökt 15 gånger nu, detta blir 16:e försöket och alla andra försök har vi sexat och sexat och inget har ju hänt, man kanske ska testa och se om dom är seglivande spermierna är dom bästa

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-24 13:53:35 följande:
    bumbi:  GRATTIS!!!  Blir jätteglad över att se att du har plussat!Nu skall vi alltså sträva efter att få lila möss (musar??) med ådror på! Var i cykeln är du nu? Runt bim eller? *förvirrad*bebis: Kör ni på i lite lugnare takt! Det tjänar ni nog på!

men lila och ådrit har jag vilket som.. vete fan hur jag ska se ut som gravid... inte grå iaf hoppas jag *haha* uch näe... jag hoppas glandet gör SITT!

ja jag tror det, lilltjejen blev ju till på 3:e försöket och då hade vi sex var 3:e dag! Prickade då dag 12,15 och 19

borde ju ha äl dag 14-15 eller dag 18-20 denna gång så kanske dag 12.15 och 19 igen

blir ju då 2-3 dagar före ÄL, samma dag som äl eller dagen efter och sen samt.. dag 19 blir dagen innan, dagen efter eller samma dag!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-24 14:32:09 följande:
    låter som en bra ide!
    men men man får se hur det blir
    känner jag mej rätt så blir det 1-2 gånger om dagen om ältestet visar +...
    man är ju sån, förtvivlad och gör verkligen ALLT!

Min man sa igår att han tror att vi kommer få bebis i MAJ nästa år, alltså att jag skulle få vänta ända till augusti/september innan jag blev gravid...

Disan
    va säger korten?
  • TuSSen09

8-9 dagar kvar till ÄL och i början av nästa vecka börjar dejtningen med tappen igen har jag bestämt, i helgen blir det lungt :-d måste tona ner lite *S*

Nej vi ska ha inte ha sex varjedag eller 1-2 gånger per dag denna gång en sak är säker.. vi ska kanske inte ens ha sex alls, hoppa en månad och köra för en febbebebbe istället... jag ska jobba HELTID fram till den 23:e maj!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-25 08:48:56 följande:
    Det sitter aldrig fel med en febbebebbe!!
    Nä velat ha det sen vi börja försöka 2005 så men vart inte besvikna över en marsbebis heller Men men kanske blir det nu, 3:e gången gillt en bebis i februari
    Blir det kanske vilket som för bli jag gravid nu blir bf 25 januari så *hehe*

Jag fryser, jag mår illa och lustig i magen.. hum, glandinet eller så skengravid redan och mensen verkar va slut eller envisar om att komma stötvis än.. suck, jobbigt, men men bara jag är mensfri tills på tisdag så!
  • TuSSen09

bumbi
    håller tummarna att den lill* ska stanna!

Min kompis hade också extrema magsmärtor i början och hon är i v 33 nu, hon hade det dessutom 4 dagar innan BIM... hon trodde att hon skulle bli sjuk eller nått,ringde tom in till sjukvårsrådgivningen för hon hade så ont, dom skrämde ju upp henne med allt men så var hon gravid!

• TuSSen09

nej imorgon eller på sista april ska jag och tappen ta en dejt.. ska nog börja med mina ältest då också!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?