Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
GRATTIS BUMBI!
man nästan visste att du skulle plussa
GRATTIS BUMBI!
man nästan visste att du skulle plussa
funderar lite på det här med sex..
vi ska försöka att bara sexa på då vi har lust osv och verkligen INTE försöka anstränga oss och ha sex två gånger då jag är som fertilast hur lyckas man med tex varannan dag eller var 3:e??
Vi har ju försökt 15 gånger nu, detta blir 16:e försöket och alla andra försök har vi sexat och sexat och inget har ju hänt, man kanske ska testa och se om dom är seglivande spermierna är dom bästa
men lila och ådrit har jag vilket som.. vete fan hur jag ska se ut som gravid... inte grå iaf hoppas jag *haha* uch näe... jag hoppas glandet gör SITT!
ja jag tror det, lilltjejen blev ju till på 3:e försöket och då hade vi sex var 3:e dag! Prickade då dag 12,15 och 19
borde ju ha äl dag 14-15 eller dag 18-20 denna gång så kanske dag 12.15 och 19 igen
blir ju då 2-3 dagar före ÄL, samma dag som äl eller dagen efter och sen samt.. dag 19 blir dagen innan, dagen efter eller samma dag!
bumbi
håller tummarna att den lill* ska stanna!
Min kompis hade också extrema magsmärtor i början och hon är i v 33 nu, hon hade det dessutom 4 dagar innan BIM... hon trodde att hon skulle bli sjuk eller nått,ringde tom in till sjukvårsrådgivningen för hon hade så ont, dom skrämde ju upp henne med allt men så var hon gravid!
nej imorgon eller på sista april ska jag och tappen ta en dejt.. ska nog börja med mina ältest då också!