Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

precis! io f t yckt einte att vi hade särskilt mild vinter här uppe utanför umeå dock. (är egentligen från dalarna så har inte vant mig vid vintrar i norr) k,,Men glad blir man ju endå om de tar sig!

• Trolltoka

haha antagligen :p iof här uppe tycker dom ju de e mild vinter när de e -10 som mest och bra vinter när tempen ligger snitt -30 och då tycker jag de e dökallt!

• Trolltoka

Urs va trist tussen! Hoppas det tar sig snart för er!

Här är tappen samma lika som igår. Hård utanpå, mjuk innuti. Varken hög eller låg. Bröstvårtorna fortfarande tokömma och lätt illamående till och från. Har molvärk till och från i livmodern. Vanliga fall när jag har innan mens och mens har jag tokont och kan knappt stå upp, vilket fallet inte är nu. Ilar till och från i mellangärdet, känns ungefär som att någon drar i tappen med en tång. Så jag vettesjutton. Är blå/svart/lila kring yttre delarna där nere. Så det känns ju lovande. Dock lite väl tidigt att ropa hej kanske. Men håll tummarna så som jag håller tummarna för er!

• Trolltoka

Låter ju jättebra det ju! (haha dessa gånger är väl de enda gånger man lovligt får säga att det är jättebra att ha ont å må illa :p)

• Trolltoka

Pilla sönder testen? Hm det har jag aldrig provat med förut... Heh.. Sist jag testade vart jag så förbannat och besviken så jag kastade ner det i förpackningen och bröt sönder de haha.

• Trolltoka

Haha jaa.... Det är väl bara å prova de? Hade de int vart för att de va så kallt å snöar/regnar till å från så hade ja gått ut å andats lite syre ja å hihi

• Trolltoka

Ja... Som jag sa i tapprapporten i morse: kanterna kring de yttre delarna är blå/svart/lila där jag ivanliga fall är rosa :S

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?