Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Så då är det med andra ord ganska positivt för mig ännu då eftersom jag väntar mensen på tisdag-torsdag nånting?
Så då är det med andra ord ganska positivt för mig ännu då eftersom jag väntar mensen på tisdag-torsdag nånting?
Oj vad jag håller tummarna för oss! Visst har vi bim samtidigt eller hur var de? Kissenödig? Javisst som attans! Hela tiden nästan! (Har inte druckit ovanligt mycket heller) Har tillochmed fått gå upp på natten :S
Tipptapptipptapp tippetippetipptapp! Här är tappen precis som föregående dagar. Om möjligt lite lätt bakåtvänd. Dock kändes det som om mensen skulle komma igår. Men nej ingen mens ännu :D Illamående som fan och kissenödig hela tiden! Inte UVI kissnödig utan riktigt. Kommer inte mensen imorgon så kanske testa?
Håller tummarna Disan!
Nä va trist :(
Ah ja men då är de ju lugnt! DÅ är ju inte hoppet ute än på bra många dagar! Hihi :D
Hihi men jag håller tummarna för att de kommer plus senare i veckan ;) Ska nog beställa tester imorgon. Hur snabb leveranstid är det om man beställer? Vart beställde du ifrån?
Tippetitapprapport: Hård innuti, mjuk utanpå, fortfarande lika lång, lätt bakåtvänd. Molvärk och illamående som ett troll. Funderar på å skita i billiga tester å köpa på apoteket istället. Skull lix endå vart te apoteket endå så. Har ju inge k-kort själv så måst vänta te karln e hemma. Får väl skylla på att ja behöver alvedon eller nått eftersom han ännu inte vet någe. Ja vet ja vet... Skulle väl kanske berätta för honom. Men han VET att ja väntar mens denna vecka, så resten får han lägga ihop själv om mensen inte kommer ;)
Vi har ju egentligen inte BIM förens i övermorgon :) Och vet du med dig att du brukar plussa sent så är ju egentligen det enda man kan göra att vänta. Trist jag vet. URTRIST rent utsagt. Iof kolla med gyn så att det inte är en infektion är ju aldrig fel. Hoppas du får tag i dom och att dom ser att du bara är gravid ;)
Urs så trist :( Hoppas hoppas du slipper det denna gång
Inge nytt är. Tappen precis som föregående dagar. Lite mer bakåtlutad bara. Hann inte in till apoteket igår. Så får väl kanske ta de nästa tisda eller på lördag. Vi får la se. Känns endå int som om de e så brått å testa. Kommer mensen, ja då kommer den. Gör den inte ja då är ja ju gravid :D Men samtidigt skulle de va kul å veta.