• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

trollmamman: Ahhhh, jag känner likdant!! Eg skulle vi ha väntat med verkstaden, men vi kunde inte hålla oss!! Vill helst ha sommar eller vårbebis, inte vinter... Hu! Men denna milda vinter som vi hade nu, den var ingenting att ha och då kände jag att vi lika gärna kan tjuvstarta Men eg gör det ingenting om det inte tar sig, då blir jag glad i slutändan!

BabyRo född 070620
  • Disan

hahaha, nä, sthlm har nog liiiite trevligare vintrar än både umeå och dalarna!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Som mest denna vinter hade vi två dagar i sträck med snö!!

BabyRo född 070620
  • Disan

lilly85: Trist, men ge inte upp hoppet! tappen kanske bara ändrar läge, då kan den kännas mysko

Dagens tapinfo: Tappen är lite längre idag, men stenhård och stängd. Framåtlutad. Känns dock som att den ff sitter högt upp, är inte hur lätt som helst att nå den. Men ändå är det nog lite mediumlängd på den. Tempen ligger på 37,0 så den är 0,1 lägre idag. Men det oroar mig inte så mkt, den kan ju hoppa! Dessutom är min karl sjuk i hög feber, ungen snorig och jag själv hade kraftiga diarreer nu på morgonen... Kan bero på det!

längtan: Är du verkligen säker? Hur känns den nu på morgonen då?

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: trist... Hoppas att fanny inte mår för dåligt dock! Chris är också sjuk, hög feber har han. Är väl ngt som går kan man tänka sig...

Själv skall jag beställa lite billiga tester från testlagret (jag vet, de är inte de bästa grejerna, men jag vill leka lite ) Tänkte om jag får dem imorgon kan jag testa mig fram till tisdagen och om ngt av de testen visar positivt så köper jag ett cb!

BabyRo född 070620
  • Disan

Jag beställde vanliga stavtest från minipristester.se eller vad de nu hette hade iaf en känslighet på 20mmol på hCG:n Hoppas nu bara att de kommer imorgon!

längtan: Jag håller mina tummar iaf!!

tussen: Ge inte upp riktigt än! Är tappen ff öppen?

• Disan

tussen: Det måste kännas jättetungt! Men det kommer tids nog, ni måste nog bara få lite hjälp på traven!

BabyRo född 070620
  • Disan

trollmamman: Ja, det låter ju lovande! Jag brukar aldrig ha ont innan mens, men nu känns det ju lite... Var värre igår eftermiddag och kväll, men börjar komma tillbaka nu... Vi hoppas!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Jag har ju varit gravid ngr gånger... 4 gånger sammanlagt och alla gånger har jag haft det så här i början! Bara en gång mådde jag illa när jag gick in i vecka fem, men då slutade det med mf senare... Så illamående vill jag inte vara nu! Det får komma i vecka sju, som det gjort de tre andra gångerna

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?