Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

jag har inte fått nidis vid mina två tidigare. men fick det denna gång!

Jordgubbssmak skrev 2008-05-01 14:52:11 följande:
    I dag har jag fått lite spotblödning på pappret när jag varit på toa. Min BIM e beräknad till första halvan av nästa vecka nångång så det kan väl stämma med lite spotblödning nu som upptakt.
  • bumbi 84

ni har väl jobbat ordentligt nu!?

Bebis09 skrev 2008-05-02 10:45:43 följande:
    va jobbigt längtanmen men det ska ju va nåns tur nån gång..jag har inte dejtat tappen än...
  • bumbi 84

har också snusat! slutade då jag blev med dottern! Ville bara säga att du är duktig! vet hur svårt det är

yess skrev 2008-05-02 09:38:33 följande:
    hej allihopa! Nu är mensen slut! nu ska det sättas igång på riktigt här!!ÄR HELT TILL MIG!Tapen är placerad högt och bakåtlutad. ganska mjuk fortfarande, rätt svårt att nå den.Och eftersom viska sätta igång med verkstad här så fick jag ju lov att ta mig i nacken å sluta snusa, en gång för alla! nu har jag inte tagit en snus sen den 30/4.känner att jag kommer att lyckas med detta=) så skönt!Aja! nu måste jag upp å röra på mig!!ha det bra allesammans!
  • bumbi 84

låter bra det!!!

Bebis09 skrev 2008-05-02 11:28:57 följande:
    njai förrförrgår och igår vi kör varannan dagyess du är duktig
  • bumbi 84

så ska det va!

Bebis09 skrev 2008-05-02 11:37:13 följande:
    har väl äl imorrn eller söndag men eftersom jag inte fått nå utslag på ältesterna än så har jag väl inte äl förrns onsda-fredag nästa vecka men vi kör varannan dag from den 29:e till BIM
  • bumbi 84

ja jag vet så onödigt. höll på i nio år! det som gjorde att jag klarade av det var tjär godis! la upp en under läppen och suget försvann. det bara rann av mig allt jobbigt puts väck. fick tårar i ögonen sådan lättnad var det! (Tack Annelie) fick tag i dom efter en vecka ungefär. gången innan då jag slutade började suget lätta efter 3 veckor.

yess skrev 2008-05-02 11:41:57 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:27:20 följande:
    du är oxåå duktig! tack!när börjar det kännas lättare! just nu så känner jag mig rastlös, men för okoncenterad för att få något gjort.. skakig i händerna och allmänt konstig.ska klunka lite kaffe nu! sen gå å sova tror jag! så jag slipper känna suget!8 år av snusande, så onödigt det är!!!tack bebis09!
  • bumbi 84
    du får säga till kontrollstrecket att inte stjäla hela showen!
    Bebis09 skrev 2008-05-02 11:54:13 följande:
    Har alla tecken som vanligt på ÄLmen inge utslag eller så var det mitt utslag det där för nån dag sedan då de var som starka det enda som vart starkare idag var kontrollstrecket har aldrig sett ett så starkt kontrollstreck. Teststrecket hade inte en cgans!
  • bumbi 84

kompisen hade det hemma som jag fick! vet inte var hon fick tag på det men ska fråga henne. nejn tre veckor är inte långt när dom är förbi men långa då man är mitt i! men det här klarar du gjorde jag det så gör du det. du får ju nått annat i stället sen! tänk vad saker du kan köpa till bäbisen sen för alla dom pengarna Du får vara EGO det gör inget. den som inte orkar kan ju bara strunta i att läsa Kram

yess skrev 2008-05-02 12:06:35 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:49:05 följande:
    ok! Vart finns det att få tag på? 3 veckor ska man väl ändå klara, vad är egentligen 3 veckor av ens liv! har redan tjänat (inte lagt ut) 40:- det är bra! kommer att vara bra för ekonomin detta!!sorry om jag är ego nu! men måste får vara det en stund=/ hoppas ni står ut!Tack för hjälpen!
  • bumbi 84

ja kanske det!

Bebis09 skrev 2008-05-02 12:16:34 följande:
    nej det var det lustiga jag hade sett har aldrig sett det lysa så starkt.. *haha* men men kanske va nå fel på testet kanske.. *s*
  • bumbi 84
    Bebis09 skrev 2008-05-02 12:35:29 följande:
    måste ju ha blivit det eller så reagerade det på spermiehalten HAHAnej nu jävlar blir det ingen bebis denna gång så skiter vi i allt, inget verkar ju funka, hela hoppet ligger på glandinet, många som plussat på första försöket med dem, så ska jag va en i mängden eller får jag fortsätta! *suck*Och som jag sagt innan så vet vi inte kanske så är det så att just nu passar det inte med ett barn till(oftast då det händer, och det är välkommet)vi vill ju inge hellre!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?