Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

så nu jäklar blir det lite mys imorrn och sen kanske på söndag det återstår och se, vi myser denna gång då vi har lust men ska ha det i baktanken att jag har äl i helgen *hehe* Ska inte bli varje dag, 1-2 gånger om dagen, helst varannan, igår blev det två gånger dock så, idag blir det inget men imorrn bitti då jäklar *haha*

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 13:10:07 följande:
    Hahaha den va bra!
    Jag hoppas kroppen kompenserar mej nu efter magsjukan Nu är det min tur att pluSSa.. Om det nu finns en gud, tror du han lyssnar?
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 13:15:10 följande:
    tror inte på gud men nått finns det där uppe! å dom lyssnar nog! nu ska det vara er tur!
    att det inte finns nån gud det vet jag men om det nu skulle vara så att det fanns nån som lyssna och verkligen tyckte om mej så borde det bli nått nu Johan säger detsamma sa redan går. fnissade lite.. tänk om det blir en bebis nu
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-02 13:19:58 följande:
    här håller vi tummar, tår, tassar å fenor! allt som går att hålla! Lycka till nu!!!!! hoppas det är er tur nu!
    Tack! Tack! Ja håller tassarna på min kanin, samt min dotters tummar också ska be alla gravida omkring överösa mej med baciller nu
  • TuSSen09

NU hade lillan vaknat så dags för lite lunch

kramiss

• TuSSen09

kanske inte var posetivt ändå. aja... blir va fan det blir
    nu hade testet torkat och jag lyckades ta bild, ser inte alls posetivt ut... längre...

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-02 14:56:49 följande:
    Nu har ni haft race medan jag varit borta! fy!!yess: I den här tråden skall man vara ego, annars får man inte plats!!! Så kul att ni äntligen skall sätta igång nu då!! Jippie!!!! Jag chansar på att ni kommer att plussa på första försöket, har det på känn liksom bebis: Lägg ned de där testerna nu och sexa inte för mkt, då hinner inte spermierna mogna ju!! Då driver dig själv till vansinne, ta det lite lugnt, softa, chilla etc etc Jag tor att glandinet kommer att göra så att du får en äl, tänk om det är det som har varit felet nästan hela tiden? Att du kanske inte har älat? Då är det ju inte så konstigt att det inte blir ngr bebisar Så nu jävlar!!! bumbi: Jag suger åt mig dina baciller!!! *slurp* SKönt att de bra symtomen kommit åter!Jag kommer att låta min tapp vara tills äl är över, är lite nojjig över att jag skall irritera medan de små simmarna skall hitta sin väg Onödigt, jag vet Men jag hänger kvar här som vanligt, äl p söndag och sedan väntar jag till på tis innan jag känner på tappen igen.
    du är duktig du
    jag är faktiskt riktigt lugn denna gång, inte så lätt och tänka på allt just idag har så mycke och pyssla med men blev lite hispig då ältestet visa utslag men sen inte gjorde det, har två ältester kvar så jag tester upp dem sen så tar jag det bara lungt nästkommande månader.. men hoppas det är min tur denna månad givetvis
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-02 15:02:06 följande:
    bebis: vi vet ju alla, eftersom vi är beroende av tester , att man inte skall titta på strecken när det gått flera timmar, de ändrar färg! Ibland... Jag minns att testet jag tog med ronja blev svagare i färgen framemot kvällen. SÅ det så!
    men då var det kanske ett posetivt utslag då för strecken var lika starka tror jag men men haft fel förr... blir väl så att jag inte älar nu utan dag 17-19 istället, men annars låter det bra med ÄL dag 14-15 igen blri så långt till bim annars *s*
  • TuSSen09

NOG är det ÄL alltid, tappen är ÖPPEN helt annorlunda lixom på nå vis... hoppas det betyder nå gott

• TuSSen09

Tapprapport för hela helgen

ÖPpen, Mjuk och Hög

Hoppas verkligen jag älar nu :-=)

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?