Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

håller dom sten hårt!

Bebis09 skrev 2008-05-02 12:55:28 följande:
    WhoooVerkar som att jag är påväg och få utslag Tjhoooo.....lite mer LH så är det nog mer än posetivt men jag tar nog nästan detta test som posetivt Hoppas! Kan ni inte hålla tummarna extra hårt för mej nu!
  • bumbi 84

Tjoho vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!

Bebis09 skrev 2008-05-02 13:01:23 följande:
    DET ÄR POSETIVT!!! Äl inom 3 dagar nu då Hoppas att detta är första och sista försöket som ägget försöker släppa på, att det inte blir fler gånger utan ett plus på min namnsdag
  • bumbi 84
    Bebis09 skrev 2008-05-02 13:06:03 följande:
    så nu jäklar blir det lite mys imorrn och sen kanske på söndag det återstår och se, vi myser denna gång då vi har lust men ska ha det i baktanken att jag har äl i helgen *hehe* Ska inte bli varje dag, 1-2 gånger om dagen, helst varannan, igår blev det två gånger dock så, idag blir det inget men imorrn bitti då jäklar *haha*
  • bumbi 84

tror inte på gud men nått finns det där uppe! å dom lyssnar nog! nu ska det vara er tur!

Bebis09 skrev 2008-05-02 13:12:54 följande:
    Hahaha den va bra!Jag hoppas kroppen kompenserar mej nu efter magsjukan Nu är det min tur att pluSSa.. Om det nu finns en gud, tror du han lyssnar?
  • bumbi 84

skickar lite mer baciller....

Bebis09 skrev 2008-05-02 13:21:22 följande:
    Tack! Tack! Ja håller tassarna på min kanin, samt min dotters tummar också ska be alla gravida omkring överösa mej med baciller nu
  • bumbi 84

alla sätt är bra utom de dåliga inte fått tag i min kompis än *suck*

yess skrev 2008-05-02 17:21:57 följande:
    nu har jag lagt om receptet på mina örtprillor!rosnmarintimjanoreganosaltfärsk ingefära!Alldeles toppen, ingefäran gör så att det bränner lite... *pustar ut*
  • bumbi 84

bara ett litet sådant

Disan skrev 2008-05-02 14:56:49 följande:
    Nu har ni haft race medan jag varit borta! fy!!yess: I den här tråden skall man vara ego, annars får man inte plats!!! Så kul att ni äntligen skall sätta igång nu då!! Jippie!!!! Jag chansar på att ni kommer att plussa på första försöket, har det på känn liksom bebis: Lägg ned de där testerna nu och sexa inte för mkt, då hinner inte spermierna mogna ju!! Då driver dig själv till vansinne, ta det lite lugnt, softa, chilla etc etc Jag tor att glandinet kommer att göra så att du får en äl, tänk om det är det som har varit felet nästan hela tiden? Att du kanske inte har älat? Då är det ju inte så konstigt att det inte blir ngr bebisar Så nu jävlar!!! bumbi: Jag suger åt mig dina baciller!!! *slurp* SKönt att de bra symtomen kommit åter!Jag kommer att låta min tapp vara tills äl är över, är lite nojjig över att jag skall irritera medan de små simmarna skall hitta sin väg Onödigt, jag vet Men jag hänger kvar här som vanligt, äl p söndag och sedan väntar jag till på tis innan jag känner på tappen igen.
  • bumbi 84

*klapp klapp*

Hoppet 3 skrev 2008-05-02 16:43:55 följande:
     Va glad jag blir!Underbart att höra!Ta riktigt hand om dig nu och klappa lilla magen.Kram till Dig
  • bumbi 84

hur många dagar efter äl är du då blödningen börja?
    man kan få en liten mens även fast man är gravid. kroppen har helt enkelt inte hunnit med. Grattis?

Jordgubbssmak skrev 2008-05-04 11:46:37 följande:
    Jag har aldirg hört talas om någon som fått upptakt till mens en vecka innan den vanliga och varit gravid...Jag dammsuger just nu nätet på info, men hittar inget. Kanske är det ett jättetidigt missfall? Fast jag har inte blött nått idag, och det har ju inte varit mycket innan heller...usch..vad mycket att fundera över.
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?