Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ja nu får ti ta och plussa denna månad!!!

• bumbi 84

ja då är det ingen tvekan om saken. hur känner ni er? har ni pratat om hur ni ska göra?

Jordgubbssmak skrev 2008-05-05 15:04:04 följande:
    Hej hopp i vårsolen, hoppas ni alla har roligt med barnfixandet.Jag har just gjort ett digitalt CB för att slippa tyda mer svaga streck o jag fick upp GRAVID efter 1.12...
  • bumbi 84

Jobbigt! hoppas att det löser sig till det bästa

Jordgubbssmak skrev 2008-05-05 15:21:23 följande:
    ja ni...hur känner jag det? Väldigt blandat och det känns hemskt att säga när ni sitter här o inte vill annat än ha mitt test :/På ett sätt sätter modersinstinkterna in direkt, ett litet pyre i min mage, NU,,så här sent i livet igen. O på andra sätt, min kille har kanske inte rätt inställning för det här. Det velas och tvekas och han är inte beredd på några uppoffringar. O ensamstående med en bebis o mina andra två samtidigt som jag studerar njaeä..känns inte heller så bra.Vi har inte pratat nått..han har liksom låtsats som det inte funnits dom här 2 dagarna..strecken har varit för svaga osv..SÅ..idag får han se GRAVID så får vi väl se om han har lust att prata om det.
  • bumbi 84

ja det är samma oavsett. den ändras lite mot bim. min är som en fingertopp nu =gravid. min var stenhård efter äl lite längre. sen efter en vecka ungefär ändrade den karaktär och blev hård i mjuk utan på som ett finger. Lycka Till!

Februari skrev 2008-05-05 16:36:19 följande:
    Hej tjejer, Har läst lite om tappen här i er tråd men jag är inte säker på om jag förstår det rätt:- Strax före ÄL är den mjuk och högt placerad. - Efter ÄL är den hård och lågt placerad. Är det oavsett om man blivit gravid eller inte?- Står sedan att vi graviditet är den mjuk och lågt placerad. Har den då varit hård men blivit mjuk igen? Eller blir den bara hård om man har mens att vänta?
  • bumbi 84

hahahahah undrade vem du var!! Du har ju bytt namn ju.

TuSSen09 skrev 2008-05-05 21:07:02 följande:
    fortfarande mjuk och hög tapp, känns dock mera stängd längre in ikväll än igår
  • bumbi 84

Nej det är bra det! så roligt att läsa trist när man kommer in och det inte hänt något. och ännu gladare skulle jag bli om jag kom in och såg att ni hade plussat

• bumbi 84

GraTTis!!!!!!!!!

Zaaandra skrev 2008-05-07 21:46:13 följande:
    nu ska ja minsann hålla känn, hehe på min tapp...för idag plussade jag...har senaste tiden tyckt den levt sitt eget liv men nu är den rätt bakåtvånd iaf
  • bumbi 84

Härligt det hoppas vi på!!

Disan skrev 2008-05-08 20:04:25 följande:
    Jag tror att jag har älat!!! Började få kramp i buken tidigare, tog lite kalktabletter... Det eskalderade ganska snabbt och efter ngr minuter krampade det så mkt att svanskotan gjorde ont och det kändes som att jag skulle kräkas! Lade mig ned i soffan (med trött bebis på govlet som grät, men jag kunde verkligen inte stå upp!) och försökte vila, smärtan lugnade ned sig efter ungefär en kvart, men det gör ff ont nu, fast inte alls så jobbigt. Har haft så här en eller två gånger innan, som älkramp, liksom... Hoppas hoppas hoppas att tempen stigit imorgon, eller gör det under dagen, måste ju vara ett superägg Vad tror ni tjejer? Kände på tappen när smärtan började och den var ff , mycket öppen och sååå öm!! Gjorde väldans ont att ta på den, så jag lade ned...
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?