Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

min tapp nås jättebra och stenhård, mjuk i öppningen men känns så mensig just nu, tempade med gamla tempen och fick 36.1 gissa om jag vart ledsen, men den höll på och krångla så jag fick ingen temp direkt utan på 3:e försöket, så tog jag min nya temp och fick 36.53 på den,lågt men inte under coverline! men ändå kan svära på att mensjäveln kommer...

är depp jag också var lite posetiv igår men är depp idag igen!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-16 12:13:45 följande:
    trollmamma: Ja, det är jättevanligt, för min del iaf Har alltid det! Som nu, t ex Fast det är inte lika illa som i början med ronja, då snurrade jag rejält! Nu har jag lite hjärtklappning nästan hela tiden, snurrar när jag ställer mig upp och så vidare. Hur har du det på den fronten? Hur mår tappen idag?
    jag har också märkt av blodtrycksfall
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-16 14:37:24 följande:
    Tjollahoppla! Nu har jag checkat tappen :D Verkar mer och mer lovande detta!Men vågar ännu inte ropa hej och hoppas allt för mycket.Få se nu hur man ska beskriva det hela. Lågt placeradHelt stängdMjuk utanpåHård innutiFlytningar (flytningarna brukar upphöra några dagar före mens i vanliga fall och har BIM på tisdag-fredag typ, så kan ju ännu upphöra tyvärr)Ömma bröst (fortfarande jippie!)Både innre och yttre blygdläpparna är lila/blå/svart på kanterna. Verkar lovande va? :D
    väldigt lovande

så den ska va hård i och mjuk utanpå, min är tvärtom!
  • TuSSen09

Tappen Hård, Hög, Mjuk innuti, ganska stor

Fick bruna flytningar också då jag kollade hålet så jag antar att det är KÖRT!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-17 07:40:14 följande:
    Idag var det svårkänt, tappen har krypit upp så högt att den är svår att nå, men stenhård inuti och mjuk utanpå, liten har den blivit också. Stängd, men eftersom det finns ett mjukt laget runt den känns den inte lika stängd som tidigare. Framåtlutad.Jaha, så vad säger man om detta då? Blev väldans ledsen... Känns som att inplantationen misslyckades... Fast jag har mina känningar! Ibland gör det mer ont och ibland mindre. Usch, tänk om det blivit ngt fel på mig, att jag blir gravid, men att kroppen typ stöter bort de små miniäggen?? Beställde ju billiga tester, men de kom inte... Dumma leverans! Kommer nog på måndag. Om mensen inte kommit då, tar jag nog ett tisdagstest. Men jag hoppas att tappen ändrar sig!!
    håller tummarna att tapp jävlen håller sig stängd i 9 månader
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-17 08:31:52 följande:
    Tussen: hehehe, ja, men snacka om syrebrist där inne!! Stängd dörr i 9 månader!!
    eller hur... men men ingen januaribebis suck.. februari då?

*depp*
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-17 08:34:14 följande:
    Tussen: men du ville ju ha en febbe bebbe!! Med spolningen kommer det säkert att gå bra, jag tycker t o m att du skall börja räkna om från ett igen!!
    jo jag har funderat på det jag också, det hugger och sticker i korsryggen också och jag känner mej sååå bara BLÄ!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-17 10:03:36 följande:
    Hmmm... Är lite mörkare där nere än vad jag var igår! Blir inte klok på detta! Snälla lilla frö, stanna kvar i bebishuset!!
    hoppas för er skuill!
  • TuSSen09

nu kommer det mörkrött blod
    fan
    hade jag bara fått det bruna och klarröda hade jag nästan trott att det kunde ha varit mensen, ägget hade väl INTE en chans och fästa än en gång, hade en lutelfas på 9 dagar denna cykel mensen kom på äl+10!

• TuSSen09

så var det tapppaus i 1½ vecka!!
    suck
    trodde jag skulle få slippa detta faktiskt, suck suck usck
    är alldeles yr idag sen vi kom hem är jag helt snurrig

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?