Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Trollmamma07 skrev 2008-06-07 01:41:32 följande:
    Känslig tapp. Nu har den plötsligt blivit mjuk(?) och öppning? Vars e de? Eller tja, trycker man redigt på "toppen" så går de å känna en antydan till de. Vakna i torsdas morse med rejäla ilningar å rejäl mensvärk så tänkte att jippie nu e mensen på g! (Just nu känns de som att de skulle vara skönt att den kom så man slipper gå med falska förhoppningar) Rusade upp på toa. Tror ni där var nån mens? Haha näää. Börjar bli skapligt förvirrad av detta nu. Vad är det som händer med kroppen?Tussen - Låter ju väldigt lovande hittils! Håller tummen stenhårt!
    du har fortfarande verken fått mens eller plus?
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-06-07 21:52:49 följande:
    Tussen håller tummarna. min var ju oxå öm och ilade i magen när jag kände på den när jag plussade!
    ja nog är min öm och det ilar i magen då jag är där och petar så det blir inte så ofta. Men igår iaf var tappen längre igen och stenhård och en liten öppning innan tvärstopp, allt att tappen är HELT annorlunda denna gång, känns som så, flytningarna också! MOnitorn visar fortfarande hög så jag har nog mycke östrogen i kroppen, äl+9 idag om jag hade äl i fredags förra veckan. Men jag tror jag älade i onsdags eller torsdags förra veckan, men negativt på testlagrets stickor.. jag vill så gärna ha ett cb för det finns ju dom som fått negativt på testlagrets som ska va så känsliga och bra men plussat med cb och tom cb digitala!
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-06-08 10:22:00 följande:
    jag tror att du kommer att plussa nu tussen!Låter verkligen så=)Själv sitter jag här å känner mig mer och mer gravid=) Magen är svullen som en balong! Brösten spänner! Illa mår jagLivet är helt enkelt toppen!!tjohooo! går in i v7 imorn:
    låter så härligt jag mådde illa igår för att jag blev så jäkla kissnödig, kunde inte hålla mej så jag fick gå ut från bion och sen in igen!! jag var svullen igår, såg gravid ut om inte annat, sen efter han och jag pratat lite så gick han och kalla mej gravid hela kvällen, han tror säkert på att vi lyckats men jag kommer väl bli sååå besviken... kroppen kanske bara luras? men som jag sa till honom, jag kan väl inte framkalla östrogen av vilja?
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-06-08 10:35:16 följande:
    Nä precis! Mycket kan man göra psykologiskt, men för att producera extra mycket östrogen ska det väldans mycket till. ÅÅÅh! jag kommer också bli besviken om du inte plussar!!! Det låter onekligen som att du har något som gror där inne!Nä... nu ska jag snart gå och inhandla lite renässans koksaltslösning för näsan, har varit täpppt till och från i 3 dygn nu. Känner mig inte förkyld i övrigt. Kanske någon extremtidig grav.snuva...eller något. jobbigt är det iaf att inte kunna andas ordentligt!!ha det så bra i solen!!
    jag hoppas VERKLIGEN att du har rätt
  • TuSSen09

var på toa en snabbis
    har mycke vita, lite trådiga flytningar då, tappen känns hal, hård men mjuk i öppningen och fortfarande tvärigen täppt, men jag kan känna ett litet hål.. jag vil så gärna, vill att vår väntan ska övergå till väntan på bebis!

• TuSSen09
    CamoMillan skrev 2008-06-08 10:50:17 följande:
    TuSSen09---> Jag har följt er tråd nu ett tag & jag hoppas verkligen att du får ett  nu! Det tror jag ! Lycka till ! Grattis till er som fått plus redan  & lycka till allehop som kämpar!!
    tackar, många som tror på mej och peppar peppar så tror jag på mej själv denna gång, annars borde jag förlorat hoppet för länge sen, räknat ut bim i juli och skrivit in mej på den listan!
  • TuSSen09

nu verkar det sig som att tappen är påväg och ändra sig, öppna sig och jag har massor av vita flytningar, lite geggiga Ä*suck* mensen på intågande?

• TuSSen09

svårt och låta bli tappen nu när det är så spännande eller förutsägbart... suck.. kände på tappen för ett tag sedan och då var den hård och låg, väldigt lång alltså kände den snabbt vid infarten för snoppen *haha* nä skämt och sido.. sen var den Hög, lite mjukare och så lite mera öppen..

kände lite av den där pussmunnen ikväll men men, med min otur så har jag nog otur och mensen kommer.. bim-4 imorrn!

• TuSSen09

tror det är kört

Har massa flytningar nu
    Tappen är mjukare och mera ÖPPEN

• TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-09 14:16:00 följande:
    äsch va trist :(
    känns så kört :-/ men inte gula flytningar det brukar jag ha innan mens... lite vattninga, vita trådiga är dom!
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-09 14:31:12 följande:
    men vattninga flytningar är ju positivt :DHar inget nytt att berätta här. Tappen lika mjuk och lång och stängd som igår. Är så lång och bakåtlutad så den slår i "väggen" nästan. Öppningen går knappt att känna till och från. Ska nog beställa tester nästa vecka. Om mensen inte kommit än då så att säga...
    jadu, om inte du plussar varför skulle jag göra det

ja dom känns vattninga men är vita och lite trådiga, lite älvärk har jag också, så näe fy, önskar det var v 27 nu så vi fick vår semester.

Ska pausa verkstan sen i 2 månader
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-09 15:03:27 följande:
    För att du och jag inte är samma person ;) Snart har ni semester :) är inte många veckor kvar.
    hehe, ja fast du borde ju ha fått antingen eller tycker man, min tapp var ju också mjuk och öppen och amssa fltyningar känner mej inte alls ika posetiv!
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-09 15:17:02 följande:
    Förstår dig faktiskt. Man börjar tappa hoppet tillslut. Skillnaden är väl att min är stängd... Går knappt å känna att det finns en öppning om man inte trycker som tusan och det vill jag inte riktigt :S
    ja min känns svullen lixom och slajmig ... stängd men ändå öppen, svårt och förklara och nu orkar jag inte engaera mej längre!
  • TuSSen09

jag trodde jag fick mensen imorse eller början till den iaf, när jag kände på tappen fick jag också en liten blodig flytning och tänkte nu är det kört, men tappen är oförändrad, hård & stängd (lite öppen)

Testade mej imorse också men vart så ledsen över spottingsen så jag sket i och titta på testet, lite senare när jag var på toa igen så såg jag ett svagt streck brevid kontrollstrecket, och man ser det än, lika brett, ganska nära kontrollstrecket och rosa..

FAN om det är MF på gång!

• TuSSen09

fast en nidis på äl+11 näe... jag känner att det är mensen.. suck!
    är så mensig idag, känns som den ska komma HELA tiden...

Tappen är mjukare och ÖPPEN så mensen kommer nog, den är inte jättehög men inte heller LÅG, nått där mittemellan, öppen och mjukare som sagt! Har massa gula flytningar också, precis som jag brukar ha innan MENS!

Mitt humör är lika med 0, känner mej som det pissväder som är ute, bad tom att få ha lillan på dagis i 2 timmar extra så jag fick tycka synd om mej själv lite längre.. suck!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?