Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

jag hoppas det är ÄL på gång, borde ju vara på gång..

snart får jag huset fullt :-9

• TuSSen09

gu va det molar, måste va molvärk för ÄL, hoppas på det

• TuSSen09

Nu ni flickor, från att inte ha känt ett smack till jättemycke molvärk.. älvärk
    sen från hård & stängd tapp till MJUK och öppen och ÄLtrådar

Jag tog ju och testade med monitorn imorse fick låg och knappt nå synbart streck nu testa jag med monitor sticka i en sån där cbdigital ältest och strecket ja det var nästan lika starkt som kontrollstrecket

• TuSSen09
    yess skrev 2008-05-28 06:24:38 följande:
    tack bumbi! och vad härilgt med ul! *längtar*trollmamma, men...... hm.... hååller tummarna för att du är låghormonare bara!!ska ta nya tag att försöka få tag på BM idag. denna strejk gjorde att jag inte kunde nå dem i tid igår. jag visste inte ens vilken vårdcentral jag tillhörde (flyttat runt på 4 ställen här i stan) så först ringde jag fel, å sen jaga runt... phu!! men nu har jag fått rätt nummer så kl 10 när deras telefontid startar ska jag ringa, ringa och ringa!
    hoppas du får tag i dem!

trollis
    fy det lät inte skoj, men dte kan ju som sagt va så att du är låghormonare
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-28 07:36:32 följande:
    Ja! jag hoppas verkligen att jag får det! fast det är ju ingen panik. men helst Att jag får tag på dem denna vecka iaf. går ju in i v 5 imorn. så det är ju ganska så tidigt än!
    jo fast ju tidigare dessto bättre eftersom det är strejk och sommar, tänk om du skulle få vänta till v 12+ innan du kommer på inskrivning nu kanske du får gå i v 7-9
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-28 07:46:52 följande:
    ja! v7-9 låter ju roligare=)ska tajma in deras telefontid=)Idag har jag börjat landa i tankarna lite mer. börjat våga tro att det är sant! å det är såå underbart!
    härligt, vill uppleva den känslan snart jag med
    tänkte så imorse när jag vakna, att snart mår man kanske sådär jävla illa igen på morrnarna, fast mitt illamående med fanny var värre på kvällarna
  • TuSSen09

det är ju så olika, tänk dom som inte mår illa alls men men det är bara och stoppa i sig nån skorpa, smörgåsrån eller nått innan man kliver upp, fruktsoppa är bra.. mellan v 7 och 11 levde jag på smörgåsrån och loka päron!

• TuSSen09

Whhooo!!

Tappen är ÖPPEN, MJUK och HÖG.. och nu har jag ältrådar genomskinlig slajm, håll i äggstocken där jag hade älblåsan som var så stor samt lite älvärk!! bara hoppas monitorn visar HÖG och MAX snart är så ivrig vill ha ÄL över NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

• TuSSen09

Bara hoppas att äggblåsan spricker också och att ägget verkligen LOSSNAR nu när jag sett Älblåsan så känns det hela mycke mycke mera verkligt just denna månad, tänk om man hade en sån där vulmaskin hemma!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?