• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Bebis09 skrev 2008-04-18 09:23:01 följande:
    mitt ältest dag 30Har ju hört att ältest kan visa posetivt om man är gravid!
    jag hoppas på att det är en bebbe som gör alla streck=)

ja, vad sa dom?
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-04-18 10:57:58 följande:
    dom skrev inte så mycke annat än att dom tagit emot våran ansökan och att två från kommun ska komma hit i början av maj och göra hembesök
    spännande!!
  • yess

hmm.. konsigt med alla dina flytningar oxå!? låter som att du får regnbågens alla färger i trosan! eller brukar du ha det så?

• yess
    Bebis09 skrev 2008-04-20 15:01:17 följande:
    Mens här... *suck*
    typiskt.. men skönt ändå, så du får ta nya tag=) denna cykel har gjort mig förvirrad, då kan jag bara fantisera om vad den gjort dig!
    Hejja hejja hejja bebis09!!!
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-04-21 09:34:32 följande:
    Nu lämnar jag allt det förflutna bakom mej, tror vi startar om från försök 1, men får räkna totala.. fått tid för spolning!
    bra att du fått tid:)
  • yess

hehe.. finns det inte någon handbok för att lära känna sin tapp? det vore kanske en bra försäljningsidé =) och roligt=) där kan et finnas en mix av personers upplevelser å fakta =)
    Jag skulle lätt kunna köpa den=)

• yess
    Bebis09 skrev 2008-04-21 12:51:14 följande:
    Jo vi hoppas också på en januaribebis, eller febbebebbe... mars är inte dumt det heller Inge fel på resterande månader heller men vi vill ha ett + inom 3 månader Jag fick tid, tisdagen den 29:e april kl 11:30 ska vara där 11:15 och få smärtstillande!
    ååhhh!! lycka till nu
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-04-21 16:44:59 följande:
    jag riktigt längtar hehe faktiskt, tänk om det kan bli min tur, återstår och se sen frammåt norges nationaldag hur tappen är, nu ska jag ta en tappfri vecka här fram över har gett den semester
    den kan ju oxå behöva vila ibland kanske??
  • yess

bumbi 84 skrev 2008-04-24 09:00:01 följande:

ja det kan man säga!! Plussade idag!!!!!
    åhåhååååå! GRATTIS!!!! väldigt mycket grattis!! fasen va skojj!
  • yess

bumbi 84 skrev 2008-04-24 10:36:18 följande:

tack!!! jag är helt i extas!!!
    ja! det förstår jag! NJUT av denna lycka!!!!!
    jag är enormt avis på dig! men också välldigt lycklig för din skull!

HiHIiii vad spännande!! Lycka till nu!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?