• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-04-24 10:47:56 följande:

tack tack. men jag vill stanna kvar här hos er och se hur det går.du får vara avis det hade/har jag också varit
    det är klart att du ska stanna kvar!!
    Vilket försök var ni på?.. det är så många här så man blandar ihop!
  • yess

åååh! då är ni såå värda detta! Lycka till nu! och hälsa den lill* från mig att h*n ska hålla sig där inne i minst 40 veckor!!! :)

bumbi 84 skrev 2008-04-24 10:52:08 följande:

vi har försökt sen i maj 2007. men haft två mf på vägen. var nu 4:e försöket efter det sista.
  • yess

bumbi 84 skrev 2008-04-24 10:59:35 följande:

tack vad gullig du är!! Blir helt rörd!
    oj då
    men jag hoppas verkligen det!!
    lycka till=) (kan inte säga det för många gånger)
  • yess

Det är bra att ni provar lite olika metider å så kan ni tipsa mig sen=) hehe!
    Hoppas ni har det bra i solen allesammans!

Disan! Har korten sagt nått om mig?

• yess

hej allihopa! Nu är mensen slut! nu ska det sättas igång på riktigt här!!
    ÄR HELT TILL MIG!

Tapen är placerad högt och bakåtlutad. ganska mjuk fortfarande, rätt svårt att nå den.

Och eftersom viska sätta igång med verkstad här så fick jag ju lov att ta mig i nacken å sluta snusa, en gång för alla! nu har jag inte tagit en snus sen den 30/4.känner att jag kommer att lyckas med detta=) så skönt!

Aja! nu måste jag upp å röra på mig!!
    ha det bra allesammans!

• yess

bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:27:20 följande:

har också snusat! slutade då jag blev med dottern! Ville bara säga att du är duktig! vet hur svårt det är
    du är oxåå duktig! tack!
    när börjar det kännas lättare! just nu så känner jag mig rastlös, men för okoncenterad för att få något gjort.. skakig i händerna och allmänt konstig.
    ska klunka lite kaffe nu! sen gå å sova tror jag! så jag slipper känna suget!
    8 år av snusande, så onödigt det är!!!

tack bebis09!
  • yess

bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:49:05 följande:

ja jag vet så onödigt. höll på i nio år! det som gjorde att jag klarade av det var tjär godis! la upp en under läppen och suget försvann. det bara rann av mig allt jobbigt puts väck. fick tårar i ögonen sådan lättnad var det! (Tack Annelie) fick tag i dom efter en vecka ungefär. gången innan då jag slutade började suget lätta efter 3 veckor.
    ok! Vart finns det att få tag på? 3 veckor ska man väl ändå klara, vad är egentligen 3 veckor av ens liv!
    har redan tjänat (inte lagt ut) 40:- det är bra! kommer att vara bra för ekonomin detta!!
    sorry om jag är ego nu! men måste får vara det en stund=/ hoppas ni står ut!

Tack för hjälpen!
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-05-02 13:12:54 följande:
    Hahaha den va bra!Jag hoppas kroppen kompenserar mej nu efter magsjukan Nu är det min tur att pluSSa.. Om det nu finns en gud, tror du han lyssnar?
    här håller vi tummar, tår, tassar å fenor! allt som går att hålla! Lycka till nu!!!!!
    hoppas det är er tur nu!
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-05-02 13:21:22 följande:
    Tack! Tack! Ja håller tassarna på min kanin, samt min dotters tummar också ska be alla gravida omkring överösa mej med baciller nu
    ja!=) gör det! jag kan försöka sno lite från kusinens tjej å skicka över oxå=) hehe!

har kommit på något som är lite lugnande... nu när jag slutat med snuset alltså.. Jag har rullat ihop lite färska örter;
    -rosmarin
    -oregano
    -timjan

känns lite bättre!:)
  • yess
    Disan skrev 2008-05-02 14:56:49 följande:
    Nu har ni haft race medan jag varit borta! fy!!yess: I den här tråden skall man vara ego, annars får man inte plats!!! Så kul att ni äntligen skall sätta igång nu då!! Jippie!!!! Jag chansar på att ni kommer att plussa på första försöket, har det på känn liksom bebis: Lägg ned de där testerna nu och sexa inte för mkt, då hinner inte spermierna mogna ju!! Då driver dig själv till vansinne, ta det lite lugnt, softa, chilla etc etc Jag tor att glandinet kommer att göra så att du får en äl, tänk om det är det som har varit felet nästan hela tiden? Att du kanske inte har älat? Då är det ju inte så konstigt att det inte blir ngr bebisar Så nu jävlar!!! bumbi: Jag suger åt mig dina baciller!!! *slurp* SKönt att de bra symtomen kommit åter!Jag kommer att låta min tapp vara tills äl är över, är lite nojjig över att jag skall irritera medan de små simmarna skall hitta sin väg Onödigt, jag vet Men jag hänger kvar här som vanligt, äl p söndag och sedan väntar jag till på tis innan jag känner på tappen igen.
    oj! taCK! Ja! då tror vi på det då=) det skulle ju vara fantastiskt om det blir så=)

nu är köket skrubbat!!!!! ska hitta något nytt att sysselsätta mig med nu! förslag?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?