Inlägg från: Hoppet 3 |Visa alla inlägg
  • Hoppet 3

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Tappinfo:

Centrerad, mjukhård och känns öppen. BIM idag.

Har denna månad inte haft ömma bröst vilket jag alltid har annars.
    Undrar vadan detta.
    Men mensen dyker säkert upp inatt.

Ha det gott

• Hoppet 3
    Bebis09 skrev 2008-04-20 08:02:53 följande:
    jag tror jag ska operar bort den där jäkla tappen, fy tusan vad jag inte är kompis med den just nu! Öppen så länge, ingen mens bara flytningar.... bim idag än så länge inte en spotting vilket är ovanligt kan få det 2-3 dagar innan! Har kanske inte haft nån äl och kroppen försöker med det nu... fattar NADA ska ringa på måndag om jag inte fått mensen och säga typ, hej har ni en akuttid kan ni göra vul på mej och se vart i cykeln jag befrinner mej.. världens magknips har jag haft nu på morgonen... osv.. aj aj aj!
    Jag hade blivit jätteknäpp om det höll på så hos mig.
    Ring i morgon och ge dig INTE.
    Det måste ju finnas någon bra förklaring på detta fenomen.

Så kom mensen i natt
    Det är bara att ta nya tag eller ska jag ta en paus från detta nu.
    Får se vad jag ska göra.
  • Hoppet 3
    bumbi 84 skrev 2008-04-20 19:39:37 följande:
    gud vad tråkigt ! f*n vad den är ovälkommen
    Tack kära du!

Så är det och så har det varit ett tag med som jag misstänkt tidiga MF = 3-5 dgr sen mens och att mensen har kommit istället för ett sött stort .

Men skam den som ger sig. Måste bara pausa lite mellan varven så man får lite lugn och ro. Lättare sagt än gjort Glad

Jag hoppas verkligen och håller tummar och tår att det  blir ett sött stort  för dig om några dagar då Skrattande
  • Hoppet 3
    Hoppas hoppas hoppas att DU får ett + nu.
    Håller tummarna!
    bumbi 84 skrev 2008-04-21 21:23:24 följande:
    det hugger och drar. hoppet är stort. kissar ofta fryser massor på kvällarna. kräktes idag
  • Hoppet 3

Bumbi:

Hur är tappen din?
    Du kanske inte vill känna på tappen nu om du känner dig som du gör (lite gravvig)

• Hoppet 3
    Bebis09 skrev 2008-04-22 08:44:21 följande:
    3:e dagen i cykeln nu! Mensen verkar va över men det kommer väl en sväng till, mycke lustig mens, som mest bara spottings i söndags, blödde lite igår och inget inatt men det är som det brukar.. förr hade jag mycke mens över natten.. se hur dagen ser ut, mycke mensvärk har jag iaf... tappen. Ja den får vila minst en vecka till!
    Hoppas verkligen att du får ordning på allt nu.
    Vet läkarna varför det inte stämmer för dig?

Jag har fortfarande mens minst 3 dgr till fast mycket lite då.
  • Hoppet 3
    Bebis09 skrev 2008-04-22 09:18:04 följande:
    Jo mensarna är så olika, blöder jag inte mer idag skulle jag kunna tro att jag är gravid och har en mens.. men man får för sig så mycke... i februari blödde jag mera, mera klumpar och hinnor så jag tror mer och mer på att det var ett MF men och andra sidan., det vet jag ju inte... nu är mensen sparsam, vilket kan tyda på att jag återigen inte hade nån ÄLLäkarna vet ingenting men dom ska få höra på tisdag nästa vecka!
    Jag som alltid haft mensen som en klocka och prickat rätt dag för den att komma
    skulle blivit orolig om den skulle bli så som du har det.

Det lustiga med att den varit så punktlig är nog att den från att varit 28 dgr cykel blivit 27 dgr cykel.
    Borde kunna prickat in ÄL och har troligtvis gjort så då mensen blivit sen samt haft div gravsymptom som ömma bröst och kissat ofta.
    Men sedan kom mensen ett par dagar senare. Inget + på stickan förutom en gång men sedan har det alltid slutat med Tidiga MF(tror jag i allafall) *suck*

Jag längtar så otroligt mycket efter att få behålla någon bäbis i min mage.Gråter
  • Hoppet 3
    bumbi 84 skrev 2008-04-22 10:14:37 följande:
    tack tack!! den sitter högt, toppig hård i, mjuk utan på, kort
    Låter som en toppen topp rapport! Skrattande
  • Hoppet 3
    Disan skrev 2008-04-22 10:20:54 följande:
    Längtan: Kanske inte är ngn större tröst, men det kommer att bli er tur!! Vi håller våra tummar och tår!! bumbi: Hur ligger du till i cykeln nu? Dags att testa kanske? Hoppas hoppas!!Bebis: Är så glad över att ni fått tid för spolning!! hurra! Det kommer ju verkligen att gå vägen nu, det är vi såååå säkra på allmänt: Igår eftermiddag/kväll satte mensen igång på riktigt. Blä... Känner mig som ett pms offer! Svullen och dan... :-/Igår förlovade jag och min karl oss!!  Är så lycklig just nu! Går som på små moln
    Tack Disan!

Tror du verkligen det...
    Jag skulle önska att man kunde se in i framtiden ibland. *fniss*

GRATTIS till Er förlovning!  

Förlovade ni er på något särskilt ställe?
  • Hoppet 3
    Disan skrev 2008-04-22 11:03:55 följande:
    längtan: Vi gjorde det ute på Djurgården här i sthlm, vet inte hur mkt du känner till? Du kanske rent av är härifrån?
    Vad underbart!
    Skålade ni med skumpa?

Jag är från Gbg.  Men jag vet ju lite om Sthlm.

Vet era nära och kära det ännu? Kanske satt ut en annons i tidningen?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?