Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-03-18 21:13:37 följande:
    bebis: du kanske har glömt ngt därinne? Kaffekannan t ex?
    ja var det där jag ställde den
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-18 21:18:43 följande:
    Är du ff grå/syrebrist?
    vet inte, ska be gubben ha sin kvällsiliga muskoll sen som han säger *haha*
    kan rappotera imorgon... *flin*
    skruttis11 skrev 2008-03-18 21:19:59 följande:
    beeebis kommer du ihåg av jag skrev innan jag +ade?? ajg kände inte alls min tapp! å massa flytningar innan bim å allt jag tror på ett fett blått + för dig denna månad! jag hoppas så innerligt vännen !!!
    Men jag känner mej, fastän den är kort där inne men ibland för jag böjja hela mej för att nå, min tapp är inte alls som alyssas tex den är rak, nästan platt i öppningen och stängd som en krater som den brukar, sen hård längst emot slemhinnorna och så mjuk vid öppningen, och en massa flytningar...
  • TuSSen09
    kaslin skrev 2008-03-18 21:22:48 följande:
    har haft ett samtal med min tapp nuallt kändes bra hård/mjuk stäng lite öm var jag,men hon värkade vara där det ska just nu i allafall,Hon kanske får för sig något annat*L*mina bröst ömmar men det har det gjort vid mens med,men då kom det en två dagar innan..Är ju sugen på något gott som godis o det finns inte,har inte gjort annat än ätit idag,maken kom in i köket då satt jag o peta på saltgurka,han gjorde en smörgos till mig,men jag är fan inte nöjd..Grrrr någon som har något gott,varför har men inte det längre,vänta bara när man är graviddå har man massa gott
    min tapp är också ÖM som ilar till tappen då jag petar på den eller kollar hålet...
  • TuSSen09

disan
    håller tummarna för plus så du kan smitta ner mej med massa baciller sen

• TuSSen09

nu så, dagens rapport

menskänsla
    mensvärk igårkväll

tappen känns öppen ( inatt var den stängd)
    temp upp idag

hård är tappen mera som nästippen sorgligt nog

färg fick jag veta imorse då herrn i huset var såååå trött igårkväll och somnade före mej!

Var då inte dö längre iaf!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-19 07:18:06 följande:
    bra att din mus lever igen, bebis09!! Började bli lite orolig... bumbi84: Men kan inte blodet komma från allt pillande? Tappen är ju jättekänslig när man är gravid! Du har ju faktiskt plussat!!!Jag är också kissnödig OFTA sedan ngr dagar tillbaka, fast hos mig kommer det mkt kiss hela tiden! Det gjorde det med ronja också, fast inte så här tidigt. Har t o m druckit mindre de senaste dagarna för att försöka slippa allt kissande Inget plus på stickan idag heller... Men hoppet är inte ute ändå! Är ju bara BIM-4
    trist med neg, att jag inte har testat nå mer än vad jag gjort, två kasetter, väldigt tidigt, är förvånad över mej själv.. Jo hon lever igen, kvickna kanske till av allt the igår nu var jag rosa/röd och det är ju inte bra vad jag vet

jag har inte så mycke symptom denna gång egentligen, kissar normalt, dricker mindre... tröttare kanske men kan ju bero på ältande av vädret... sen inge illamående längre, lite mensvärk som kommer och går osv, kan nog inte ens säga att jag är skensi!
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-19 10:17:11 följande:
    Å HÄR KOMMER DAGENS RAPPORT! tappen var idag halvmjuk stängd högt. lite mjukare i framkant. bara vita flytningar. kanske rev mig eller nått igår! pilla försiktigare hädan efter. gravtest NEGATIVT. så var det med det
    va skumt alltså!!
    min tapp är också halvmjuk.. öppen, och låg alltså långt där inne... vita här också sååå skumt! jag vill verkligen ha ett PLUS nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
  • TuSSen09

Nick:       BIM:         ÄL:               TAPPEN:
    Bebis09           22 mars       9 mars              Mjukare än tidigare, mera öppen, låg!

• TuSSen09

Nick:... BIM:... ÄL:....... TAPPEN:
    Bebis09 22 mars 9 mars Mjukare än tidigare, mera öppen, hög - på testet 19/3

Nick:... BIM:... ÄL:...... TAPPEN:
    Bumbi84 13mars 1mars? halvmjuk stängd högt

Digitalis 22/3 5/3? väldigt mjuk, bakåt, låg (satt på huk), stängd

Annaklaran 18/3 3-4/3? Hård, smal på nått sätt, bakåtlutad

nu kan vi ha koll på allas tappar

• TuSSen09
    Digitalis skrev 2008-03-19 11:03:43 följande:
    Tack ska du ha Annaklaran!Förresten...min tapp kändes ganska bred/stor eller hur jag ska säga. Vad betyder det?
    så var min också efter Äl
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?