Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

fast jag vet att mensen kommer komma
    jag tempar ju också och tempen har sjunkit i flera dagar

• TuSSen09

precis..

ska då aldrig mer testa innan bim, va tjänar det till!

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-03-20 08:37:12 följande:
    Här är en som har mensvärk, ryggont och gråter för minsta lilla sedan i tisdags. Trodde faktiskt att den skulle komma i natt men syns inte till ännu. Är ju då egentligen på BIM -4 idag. Har tempat mig och har 37.3. Ska tempen sjunka innan mensen kommer eller gör den det i samma veva mensen kommer?
    tempen kan sjunka 1-3 dagar före mensen kommer, för mej sjunker den alltid dagen innan! för att mensdagen sjunka ännu mera
  • TuSSen09

tack Bumbi
    är mensen en hel vecka sen?

Du funderar inte på att ringa BM och be om ett blodprov eller nått?

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-20 08:49:05 följande:
    jo, jag har haft tankan på det! men väntar över påsk så får vi se om det har hänt nått! det har varit 7 sega dagar nu och helgen blir ännu segare! kram
    förstår dig,uch.. jag vill inte ha mensen nu, funderar på att skjuta upp den har den inte bara kommit igång ordentlgit!
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-20 08:55:26 följande:
    hur gör man det?!
    jag fick tabletter utskrivet av min mamma till mitt bröllop... för jag hade bim den dagen vi gifte oss på och då jag inte plussa två dagar inann försköt jag mensen 4-5 dagar...
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-20 09:28:48 följande:
    okej där ser man. aldrig hört talas om.!
    funderar på att ta några sånna tabletter blir det inte lika stressigt med spolningen heller...
  • TuSSen09

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Bebis09           15/4              3-4/4                           MJUK & ÖPPEN & Centrerad

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84         13mars                1mars?                   HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Digitalis           22/3                     5/3?                      MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran      18/3                    3-4/3?                    HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan              23/3                    ca 9/3             HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD

• TuSSen09

kommer nog va lungt från mej och mitt tappande nu fram till ÄL!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-20 11:11:38 följande:
    men du stannar väl här hos oss det är ju så skoj här i tråden?
    ja det gör jag, måste ju se hur det går för er andra!!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?