Gallstensoperation!
Tack för de lugnande orden. Jag är också orolig för hur det ska bli med min 6mån. bebis...kan jag ta hand om honom själv efter operationen?
sjögurka 79 skrev 2008-04-10 13:47:38 följande:
Tack för de lugnande orden. Jag är också orolig för hur det ska bli med min 6mån. bebis...kan jag ta hand om honom själv efter operationen?
sjögurka 79 skrev 2008-04-10 13:47:38 följande:
Skönt att höra...Det är ju så många som skrivit om massa svåra komplikationer efteråt så man blir ju mörkrädd...
sjögurka 79 skrev 2008-04-10 14:06:16 följande:
Tack, det kändes skönt att höra...jag äter i alla fall aldrig citodon eller Cocillana (eller vad den nu heter den där hostmedicinen).
HJÄLP!!!! Jag har fått tid för operation den 14 maj....LIVRÄDD!!!!!
Jag är mest rädd för att jag kommer att ha sån ångest, både före och efter operation, lider av panikångest.....Det är den känslan jag är mest rädd för.
Usch, det lät ju jätteläskigt.....PANIK!!!!!!
Hoppas det....
Hallå...ingen mer som kan berätta? Håller på att dö här känns det som. Nu är det bara 1 vecka kvar och operationen blir i Katrineholm......läskigt!!!!
Hallå....det närmar sig med STORMSTEG och jag har verkligen PANIK!!!!!!!
Tack för alla era svar, men jag är i alla fall jätterädd...inte för själva operationen tror jag, utan mer för känslan innan och efter, vet inte riktigt själv, men rädd är jag....Sen måste jag ju vara ifrån min lilla son en natt också, usch!
Hoppas det!
På onsdag....
hallå!!!! i morgon är den stora dagen, jag är panikslagen....hjälp mig!!!!
Hoppas det....
jippi!!!!!jag klarade det....är hemma nu och mår ganska bra. behövde bara ta vanlia alvedon idag....ingen dexofen.....
Tack detsamma!
sjögurka 79 skrev 2008-05-16 10:33:09 följande:
Jätteskönt. Hoppas att allt blir bra nu och jag kan äta allt.